Verwijderd
Idd, als je je powerknup Indrukt en zo houdt , start ie toch op en heb je dikke kans dat dan zoals bij mij mijn floppy drive gefikt wordt, connector zat verkeerd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 20:12 ]
BIOS reset? Jumpers staan goed?
Toen waren beige computers heel gewoon.
Is het moederbord op de afstandsbusjes gemonteerd?
Ik heb zelf een aantal van die (ik denk yakumo 19" monitoren) getest, en nooit een probleem ondervonden.
Powered By C8H10N4O2
De jumpers van de FSB stonden eerst op 200Mhz en heb ik nu op 400Mhz gezet. Op beide instellingen heb ik hetzelfde probleem. Andere boeiende jumpers heeft het moederbord niet.
Zou het nut hebben om alles weer los te halen? Kan ik ook de cooler + CPU gewoon weer los halen of kan ik dat beter laten zitten?
Verwijderd
als hij dan niet boot, dan kun je dat uitsluiten, ik gok toch echt op kortsluiting
*edit* fsb op 400? sinds wanneer kan dat, de hoogste fsb die ik heb gezien is 360 (een met stikstof gekoelde P4 op 5.0 Ghz). Ik denk dat je 200 bedeolt
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 20:15 ]
Zonder dat doet ie echt NIKS ... of wel soms .... ?com2,1ghz schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 20:14:
Heb je wel die atx connector aan je moederbord aangesloten?