Ik heb een heel klein lullig probleem, doch ben ik er al bijna 2 dagen mee bezig!
Vanaf mijn domein www.tommey.nl wordt een script gerund die op mijn server (D:/docs/) een bestand moet openen, een paar regels schrijven en weer opslaan. Ik heb het als volgt (ik heb aangegeven waar alles voor is, hoe ik dat bedoel), maar het werkt nog steeds niet!
Hoe fix ik dit?
Vanaf mijn domein www.tommey.nl wordt een script gerund die op mijn server (D:/docs/) een bestand moet openen, een paar regels schrijven en weer opslaan. Ik heb het als volgt (ik heb aangegeven waar alles voor is, hoe ik dat bedoel), maar het werkt nog steeds niet!
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| //verbinding maken met externe FTP-server (dat is de ftp server van mijn local host, D:/docs) $ftp_server = 'tommeynl.serveftp.net'; $ftp_user_name = '********'; $ftp_user_pass = '*********'; // zet connectie aan $conn_id = ftp_connect($ftp_server); // inloggen $login_result = ftp_login($conn_id, $ftp_user_name, $ftp_user_pass); // maak eerst een directory if (ftp_mkdir($conn_id, $gebruikersnaam)) { //open het bestand Users.ini (hier blijkt het niet te werken: hij zoekt op het domein tommey.nl naar dit bestand! hij moet dus in D:/docs gaan zoeken! $userfile = 'BPFTP Server/Users.ini'; $fp=fopen($userfile,"a"); fputs($fp," [paar regels schrijven] "); fclose($fp); |
Hoe fix ik dit?