Topic sluiten door fout lezen! :s

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• Sjarelke
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-07 17:41
Dion_B (mod):
In Australie is laatst een rond voorwerp ter vergemakkelijken van het voortbewegen, met aanzienlijk minder wrijving dan bij slepen gepatenteerd - het wiel dus

Hier in NL hoeven wij die niet iedere dag opnieuw uit te vinden, lees reviews en kijk hier eens wat verder rond. Al je vragen zijn met minimale eigen inzet te beantwoorden...

Dion_B, je kunt misschien begrijpen dat ik vroeg naar de kwaliteit van de Philips 190s vergeleken met andere schermen die wél DVI aansluiting hebben. |:(

De analoge aansluiting-kwaliteit kan per model heel erg verschillen! De iiyama modellen die DVI aansluiting hebben kun je volgens iemand van Paradigit vergelijken met de analoge aansluiting van het model van Philips. (zelfde prijsniveau, zie paradigit.nl)

Ik ken de voordelen van DVI heus wel, maar ik vind het belangrijker om te weten hoe goed de aansluiting van deze Philips monitor is.

[ Voor 3% gewijzigd door Sjarelke op 23-03-2005 19:41 ]

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:51
volgens mij kan je beter de desbetreffende mod emailen ipv topic openen ...

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Sjarelke schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 19:40:
Dion_B, je kunt misschien begrijpen dat ik vroeg naar de kwaliteit van de Philips 190s vergeleken met andere schermen die wél DVI aansluiting hebben. |:(

De analoge aansluiting-kwaliteit kan per model heel erg verschillen! De iiyama modellen die DVI aansluiting hebben kun je volgens iemand van Paradigit vergelijken met de analoge aansluiting van het model van Philips. (zelfde prijsniveau, zie paradigit.nl)

Ik ken de voordelen van DVI heus wel, maar ik vind het belangrijker om te weten hoe goed de aansluiting van deze Philips monitor is.
Dat vroeg je niet:
Hoi allemaal. Ik wil me een TFT kopen van 19 inch. Ik moet er fatsoenlijk CS op kunnen spelen. Is de Philips 190S een aanrader? Klik op de link voor specs.

http://www.paradigit.nl/pdf/10008210v.pdf

Voordeel van deze TFT is dat ie nu maar 379 kost. Ik wil hem morgenmiddag kopen. Verstandig ?

Heeft iemand deze monitor en wat vind ie ervan? Goede koop of juist tegenvaller?

Thxs, Sjarelke
Je zou kunnen overwegen om de vraag juist te stellen ;)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ik heb hem dus ook , ook bij paradigit vandaan ;)
daar heb je tenminste pixel garantie er standaard opzitten.
ik gebruik hem vooral voor rpg games, en vanavond voor kreed.
dus hoe die in fps is weet ik nog niet.
maar ik vindt het schermpje ze geld wel waard.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:44

Thandor

SilverStreak

dreeke heeft gelijk. Je moet elke post die je maakt even snel doorlezen. Typ duidelijk en volledig.

Als je je post getypt hebt moet je even op 'Bekijk Reactie' klikken en 'm even snel doorlezen. Foutjes eruit, leestekens corrigeren etc.
Je zult zien dat mensen goed en duidelijk geschreven reacties veel eerder lezen en je dus meer (en betere) reacties terugkrijgt :)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Als je het niet eens bent met slotje, mail modje (in dit geval mij dus)

Maar verder - ik kan alleen modereren op wat je schrijft, niet wat je bedoelt...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.