DVD -> AVI (niet anddersom)

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-07 17:49
zoeken naar 'dvd naar avi' geeft toch genoeg resultaten om wat bruikbaars te vinden lijkt me zo.

Volgende keer wat beter zoeken dus.
DIT GEEFT INDERDAAD RESULTATEN JA, ALLEEN VOOR AVI NAAR DVD
bedankt weer voor het lezen modje, staat toch duidelijk DVD NAAR AVI, nou nog een keer dan...
hier is ie nog een keer dan, voor de gene die em wel lezen :)

Beste softwareguru's ,

Mijn vader heeft via zijn dvdbrander videos overgezet naar dvdtjes via mijn oma's videorecorder naar de dvd-recorder. Ik heb geen pinnacle/video-in kaart, maar wel een dvd speler in mijn pc zitten.

Omdat de dvdtjes weer meegaan naar mijn oma toe (die inmiddels ook een dvd speler heeft ) wil ik graag een kopie op mn schijf hebben van die oude video's. Er zit dus GEEN copyright op, tis gewoon een vrije opname van de camera af. Ik zoek dus geen warez (kheb de regels gelezen hier).
Omdat dit zon opname is moet het ook gewoon mogelijk zijn dacht ik zo, maar heb nog geen contrete software gevonden die aan mijn criteria voldoet.

Weet iemand een gratis programma waarmee ik een dvdfilm (dit hoeft niet in dolby digital en weet ik het niet wat hiQ) kan converteren naar een AVI of eventueel MPEG ??

Alvast reuze bedankt

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:12
Volgens mij heeft hij het wel goed gelezen en er valt idd genoeg over te vinden. Eerste linkje via google:
http://www.dvd-ripper.biz/

• FireFly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-11-2024
http://www.doom9.org/

Daar vind je alles (inclusief tutorials) om je dvd om te zetten naar AVI/MPG/DIVX/...
De meeste programma's die Doom9 gebruikt zijn zelfs freeware (als ik me niet vergis).

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:46

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Probeer DvdX eens.
Perfect programma om DVD's naar verschillende video formaten en met verschillende codecs om te zetten :)

Klikkerdeklik

[ Voor 21% gewijzigd door Spike_wolf op 23-03-2005 18:04 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

🌞🍃

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-07 17:49
kijk daar hebben thx :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Afgezien van het feit of je wel of niet reden genoeg zou hebben om een nieuwe topic te openen is, en blijft deze policy onverminderd van kracht:

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Hierbij sluit ik dus je topic met het verzoek bovenstaande door te lezen en aan de hand daarvan gepaste actie te ondernemen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.