Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

orange blokkeert buitenlandse sms

Pagina: 1
Acties:

• Sharad R
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11 13:05

Sharad R

lurking is an art

Topicstarter
Tot en met afgelopen dinsdag (15e) heb ik probleemloos kunnen smsen naar mensen in India. Echter vanaf de 15 kan dit dus niet meer, niet sturen en niet ontvangen. In het begin dacht ik dat het een storing was en het wel opgelost zou worden...na een week toch maar ff bellen met orange. Hier kreeg ik van een van hun medewerkers te horen dat bepaalde providers in bepaalde landen inderdaad worden geblocked ivm spam vanaf de netwerken richting orange..

Nu snap ik dat orange hinder ondervind van dit probleem, echter is het voor mij belangrijk dat ik met mijn abbo gewoon kan smsen, omdat bellen veel te duur is. Dat is ook de reden dat ik een abbo heb verlengd bij orange.,...

na ettelijke malen bellen met de helpdesk met de vraag wat zij dus voor mij kunnen doen, de vraag aan jullie....: mag dit zomaar? ikzelf denk dat dit een contractbruek is, aangezien voor mij smsen versturen en ontvangen van/naar bepaalde personen van groot belang is....Orange heeft mij dus niet van te voren kenbaar gemaakt dat zij dit gingen doen, achteraf alleen doordat ik er specefiek naar vroeg...verder konden zij zien, dat ik veel sms naar deze nummers, en dat ik bovendien regelmatig in India ben.

Hoe nu verder, aangezien de customer care niet echt cared dat ik een prob heb...ik moet volgens hun gewoon men contract uit laten lopen...het is "jammer dat je verder weinig met je abbo doet" ..

BTW: India is niet het enige land waar providers geblokeerd worden...

ga nu een mailtje sturen naar orange en kijken of er iemand is, die mij kan helpen...ik hoop advies van jullie te ontvangen betr. dir probleem....

The more I learn, the less I know, I just realised

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:22

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Je zou kunnen proberen contact op te nemen met de consumentenbond. Het is voor mij nooit van echt groot belang geweest, maar ik weet dat Vodaphone SMS'jes vanuit Thailand blokkeerde en mogelijk nog steeds blokkeert.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Verwijderd

Alle netwerken blokkeren smsverkeer met bepaalde landen, daar is Orange geen uitzondering op. Daar is weinig aan te doen.

• Sharad R
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11 13:05

Sharad R

lurking is an art

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:46:
Alle netwerken blokkeren smsverkeer met bepaalde landen, daar is Orange geen uitzondering op. Daar is weinig aan te doen.
Echter kan ik nu van diensten waar ik in her verleden gebruik van heb gemaakt niet meer gebruiken...
het is voor mij de belangrijkste dienst eigenlijk..

en het is mij niet van te voren kenbaar gemaakt...waarbij ik ook de mogelijkheid zou moeten krijgen om een alternatief te zoeken..(desnoods andere provider)

IMHO...

The more I learn, the less I know, I just realised