Toon posts:

Dual screen met radeon

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ff een vraagje, ik ben net trotse eigenaar van 2 TFT 17" jawel, van den aldi, de 19" waren op. Nu wil ik dual screenen, kan dat met mijn Radeon 9600 pro, ik vind dit nergens in mijn config van ati, het enigste dat ik zie zijn 2 monitoren, die staan actief, maar op beide monitors mijn desktop. Hoe moet ik dual screenen, ik wil nl van mijn main naar mijn andere monitor slepen, ik run de XP , o ja, met een screen van 10 m/s is dit snel genoieg om te gamen !!!

THX

Verwijderd

Clone beeld instellen, dus op beide schermen het zelfde beeld als op scherm 1, als je dat bedoelt ;)

10ms is snel zat om te gamen ja.

Voortaan even de faq doorlezen, staan echt handige dingen in om te weten, en ook de search is je vraag allang gesteld met het antwoord.

Verwijderd

Windows Help al gezien? Daar staat het keurig uitgelegd :)

Verwijderd

Topicstarter
sry, ik was hier wat verdwaald, en ben niet echt zo'n zoeker !! bedankt voor de info alvast, heb je ook een link van betreffende topic? Jawel, nu zijn ze gekloond, ik heb 2 dezelde schermen, maar wil ene monitor gebruiken om te gamen, en andere openlaten voor bv mijn MSN , TS enz... thx

Verwijderd

Zoek eens op het programma UltraMon !!!

Dit programma voldoet aan al je wensen !!
Ik gebruik het zelf ook op mijn 9600XT, en het werkt super !

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09:11
Dit kan gewoon in het controlepanel van de Ati drivers. Geen extra software nodig. Behalve dan misschien het controlepanel...

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

beeldscherm instellingen -> geavanceerd -> extend my Windows desktop onto this monitor.

MechWarrior || Monsters Game

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Zowel met de ATI-tools als met Ultramon zit je gebeiteld. De extr mogelijkheden uit Ultramon zijn ook extra handig. Klonen van je toolbarsof slechts de windows op het bewuste scherm in je toolbar, etc...

Zeer fijn te tweaken!

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Verwijderd

Topicstarter
Ultramon, heb het ondertussen geprobeerd, en het blijkt te lukken, toch kan ik vanuit monitor1 (waarmee ik game) niet naar monitor2, ik moet altijd terug naar windows vooralleer ik naar mijn 2de desktop monitor ga, is er daar geen optie voor? Ik speel Americas army in full screen resolutie.

thx

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 15:00:
Ultramon, heb het ondertussen geprobeerd, en het blijkt te lukken, toch kan ik vanuit monitor1 (waarmee ik game) niet naar monitor2, ik moet altijd terug naar windows vooralleer ik naar mijn 2de desktop monitor ga, is er daar geen optie voor? Ik speel Americas army in full screen resolutie.

thx
en hoe zou windows volgens jou kunnen weten of jij nu je muis beweegt om te richten op een persoon of dat je een msn venster aan wilt klikken?

Verwijderd

Topicstarter
Wel er bestaat in die proggy iets waarmee je met een fast key naar je ander scherm kan (dan flipt je muiscursor naar het ander scherm, jammer genoeg van windows naar windows) maar inderdaad...hoe kan ik naar mijn 2 de scherm terwijl ik game, zonder de windows key te gebruiken ?!?!? niet dus?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Nee want dat zou alleen maar problemen geven bij het gamen, zoals in de post boven je ook al staat :)

Dit is trouwens gewoone en kwestie van even de instellignen goed doorlopen, met ene beetje zoeken en uitproberen moet je dit eenvoudig zelf kunnen instellen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.