Toon posts:

Brothers in Arms - Beeld niet aanwezig?

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik draai BiA op een dell inspiron 5100 laptop, mijn specs zijn in orde voor het spel.
Videokaart ATI mobile radeon 7500C.
Als ik het start zie ik de intro filmpjes van de softwarehuizen wel, maar het spel zelf zie ik niet.
Als ik blind naar het menu ga om resolutie aan te passen (door te kijken op een andere computer)
begint het scherm zwart witte balken te scrollen.
Iemand enig idee wat hieraan te doen?

mzzl

P2

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Nieuwe drivers? Drivers opnieuw installeren? andere drivers?

Verwijderd

Ik kan toch wel met zekerheid zeggen dat het aan je videokaart ligt, en dat er niets aan te doen is. Misschien dat je wat kan proberen met nieuwe drivers, maar een Radeon 7500 is nu eenmaal een hele oude videokaart.

Je beschrijving van 'zwart witte balken te scrollen' is erg vreemd. Zie je scrollbalken? Dan zou het kunnen dat je tegen een standaard Unreal engine error window aan zit te kijken. Als dat zo is, misschien lukt het om via ctrl-a en ctrl-c (Select All en Copy) de error te kopieeren. Maar nogmaals: Je videokaart is zo oud, grote kans dat die error daarover zou gaan.

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04 09:29
Lees eens de handleiding van je game. Mobile videokaarten worden niet ondersteund!
*Ondersteunde videokaarten (op het moment van drukken van
deze handleiding):
- ATI 8500/9000 serie
- NVIDIA GeForce 3/4/FX/6 series (GeForce 4 MX wordt niet ondersteund)
*Niet ondersteund: GeForce 4 MX, notebook versies van de chipsets.

Verwijderd

Ik heb ook sinds gister dit spel, allemaal netjes geinstalleerd ed.
Dan beginnen met de game, de eerste scene kan ik gewoon spelen. Daarna krijg je een filmpje en dan kapt me computer ermee. Hij start dan opnieuw op, en geeft ook geen foutmelding.
Wat kan dit dan weer zijn??

Verwijderd

Geen idee, want je geeft bijzonder weinig informatie. Daarnaast kan je, als er nog geen topic bestaat voor jouw probleem (als ik het zo zie niet), een eigen topic maken omdat dit topic over een ander probleem.

Lees wel eerst Spielerij - Eerste Hulp Bij Problemen en Spielerij - Problemen & Vragen FAQ door zodat je kan zien wat er in een topic hoort te staan :)

• Elve1984
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-12 16:46
Ik heb persies hetzelfde Probleem. en ik heb een MX4000-T128 Video kaart van Nvidia

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Leondendungen schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 13:52:
Ik heb persies hetzelfde Probleem. en ik heb een MX4000-T128 Video kaart van Nvidia
[eNeRGy] in "Brothers in Arms - Beeld niet aanwezig?"
Daar heb je het antwoord al. In het vervolg dus beter lezen / zoeken ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.