[word 2003]afbeeldingen verdwijnen

Pagina: 1
Acties:

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 14:34
Wanneer ik in Word 2003 screenshots plak dmv ctrl_v verschijnen deze netjes op m'n scherm. Als ik echter naar beneden scroll (met scrollwiel of met schuifbalk) dan verwdwijnen deze plotseling. (http://blindfold.mine.nu/img/fora/topic/1.jpg)
Op dat screenshot heb ik dus voor de helft gescrolled en bij het terugscrollen en de helft opeens weg, terwijl de rand er wel nog staat. Ik heb dit ook als ik een jpg of gif invoeg via Invoegen - > Afbeelding - > Vanuit bestand. Het ligt dus niet aan het direct plakken van screenie's. Als ik Alt-tab naar een ander programma en daarna weer terug naar word is het image helemaal weg (behavel de rand als je erop klikt) Minimaliseer ik word echter en vergroot hem daarna weer staat het image er netjes?
Ik heb al een beetje gegoogled en in de ms knowledge base gekeken maar erg veel is daar niet te vinden (of ik zoek op de verkeerde termen).
Office 2003 is helemaal geupdate. Het is ook al verwijderd, geprobeerd zonder update's en daarna weer met update's maar dit wil niet echt helpen. Ik heb alleen maar Office 2003 draaien en geen programma's uit voorgaande office versie's. sysspecs die van belang zijn: WinXP pro UK sp2(incl. patches), p4 2,6. 1.5gb ram en de nodige harddisk ruimte. Iemand die dit probleem bekend voorkomt of een oplossing ziet?
In powerpoint heb ik dit ook geprobeerd en daar treed het probleem niet op!

[ Voor 6% gewijzigd door holoX op 23-03-2005 16:50 ]

• holoX
schopje ^^, iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen ?

[ Voor 4% gewijzigd door holoX op 24-03-2005 17:10 ]

• holoX
echt niemand :? :|

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Een voor mij bekend probleem als je "te" veel / "te" grote plaatjes in een Word doc hebt staan (al had ik het vooral bij Word2k). Printen gaat bij mij wel goed. Een oplossing heb ik niet, hooguit leef ik met je mee ;)

offtopic:
"[word 2003]afbeeldingen verwdijnen" --> Typo's verdwijnen O-)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 12:47
Ik heb hier ook last van. Ik heb ook de drivers van m'n videokaart opnieuw geinstalleerd, maar dat mocht niet baten. Hier in dit topic gaat het daar ook over, maar dat is dus voor mensen met een nvidia kaart. [rml][ Word 2003] Plaatje verdwijnt[/rml]

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)