Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Topic report na sluiting niet mogelijk

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me af waarom het niet mogelijk is een topic report te sturen nadat het topic gesloten is. Misschien heeft een user een opmerking over de sluitpost en wil hij dat duidelijk maken zonder een topic in SeM te openen.
Nu kan je zeggen: dan mail je de mod. toch lekker? Maar volgens diezelfde redenering zou je dan het topic report systeem overbodig maken. Topic report is - lijkt me - bedoeld om op een centrale plaats opmerkingen over een topic te ontvangen.
Een opmerking over een sluitmessage zou volgens mij daar dan ook binnen moeten komen. Sla ik de plank mis of is er een andere reden waarom dat niet mogelijk is?

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Gesloten topics komen onderaan te staan in een subforum-listing. Als je dan al een nieuwe TR zou -kunnen- maken, is de kans erg klein dat hij dan nog gelezen wordt, omdat een moderator een gesloten topic als afgehandeld ziet, tenzij die moderator zelf er nog mee bezig is ;)

Naast mail is er overigens ook gewoon icq/msn, en met mail wordt het TR systeem zeker niet overbodig hoor :)

LinkedIn
Instagram

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik denk ook niet dat TR's nuttig zijn bij sluitmessages. TR's zijn immers gericht aan elke mod in het desbetreffende subforum, terwijl je commentaar bij een sluitmessage toch echt slechts aan 1 mod gericht zou moeten zijn, nietwaar? :)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Sowieso hangen TR's aan postrechten, ik kan bijvoorbeeld aan elk willekeurig een TR hangen :)
Maar zoals Remy al aangeeft, de kans is heel erg groot dat er overheen wordt gekeken, vooral als het topic al 1 of meerdere TR's heeft :)

Verder denk ik dat er genoeg mogelijkheden zijn om mods te bereiken, ICQ, IRC, EmEsEnnn enzo :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.