Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[GSMstunter] Toch nog even genaaid voor 25 euro?

Pagina: 1
Acties:

• j_bos
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-11 14:20
Bij GSMstunter weten ze wel hoe ze even snel over iemand anders rug 25 euro kunnen verdienen.

Ik had besteld een abonnement met cashback van 365 €. Daarbij kwam een PS2 in plaats van een telefoon. Nu kwam het dat de PS2 slecht leverbaar was, dus werd er een regeling getroffen, iedereen die nog geen PS2 had krijgt 149 euro om er zelf een te halen.

Sommetje:
Cashback+PS2 dus 365+149= 514 €
Wat krijg ik:
Cashback+PS2- verzendkosten dus 365+149-25= 489 €

Maar die PS2 is helemaal niet verzonden, dus vervallen die kosten voor GSMstunter en dus voor mij.
Wat zeggen ze nu bij GSMstunter; normaal had je die 25 € kosten ook gehad, dus je houd uiteindelijk hetzelfde bedrag over.

Dat lijkt me de reinste bullshit die er bestaat. De cashback staat los van die PS2. Als ik dan reken, 149-25= 124. Daar kan ik dus GEEN PS2 voor kopen. Al kon dat wel, ik ga toch niet betalen voor iets wat er niet is. De verzendkosten vervallen gewoon.
Ze heeft me 10x proberen te overtuigen van haar gelijk, en toen moest ze op gaan hangen want ik was toch niet te overtuigen.

Hoe kan ik nu alsnog het geld terugkrijgen? Of heb ik toch ongelijk? :S

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:50
Tja, het is inderdaad raar. Eerst kreeg je de PS2 thuis gestuurd, nu moet je hem ook nog op je eigen kosten gaan halen :) inderdaad niet zo netjes van GSM-Stunter

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Een nette brief schrijven en het verhaal duidelijk neerzetten en alsnog je geld eisen?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:46

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Was die 25 Euro dus als ik het goed begrijp voor de verzendkostenh van de ps2 ?

edit :

ja dus, PS2 is toch niet verstuurd dus lijkt me dat het ook unfair is om geld te reken voor versturen terwijl je hem zelf mag gaan halen

[ Voor 49% gewijzigd door ShadowBumble op 23-03-2005 15:48 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• RutgerLAN
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-07-2023
Ze moeten je eerder geld toe doen omdat ze die ps2 niet kunnen leveren! :X

Gewoon een mail/brief/telefoontje, misschien dat dat helpt? ;)

En voor nu, maak je niet te druk, en geniet nog ff van het lekkere weer! :P

[ Voor 24% gewijzigd door RutgerLAN op 23-03-2005 15:52 ]

• j_bos
ik heb net een kwartier aan de lijn gezeten, maar ze willen het gewoon niet begrijpen. Het is echt klaar hoor ik ben t zo beu, ik ga daar echt nooit meer wat bestellen. En ik hoop dat er veel mensen met me zijn.

[ Voor 43% gewijzigd door j_bos op 23-03-2005 16:01 ]

• Martijn-Tuup
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-12-2024
ik zie het zo:
Je zou eerst een ps2 krijgen. Daar waren 25 euro verzendkosten mee gemoeid!
Deze ps2 was niet goed leverbaar en kreeg je dus niet! Ze hebben contact met je gehad over het feit dat je deze niet krijgt maar wel 149 extra om die ps2 zelf te gaan halen. In deze berichtgeving is niks gezegd over verzendkosten?! Jij bent hiermee accoord gegaan! In je eerste contract heb je getekend voor de cashback min de verzendkosten. In je tweede contract (?) heb je getekend voor een extra 149 euro cashback.

Begrijp ik het zo goed? want dan krijg je je 25 euri's niet terug hoor!
Zeker is het niet netjes van gsmstunter, maar je bent er achteraf wel zelf mee accoord gegaan natuurlijk

• j_bos
Ze zeggen dat er toen ook bij verteld is dat er 25 euro in mindering zou gaan. Dat klopt wel, maar ik heb ook toegewezen gekregen dat die 25 euro inderdaad een foutje is. Alleen dat was telefonisch.

Wat jij zegt akkoord gaan met 25 euro, dat geld natuurlijk niet meer als de leveringsvoorwaarden veranderen. Dus van dat eerste contract lijkt me al geen sprake meer. Die is al veranderd.
149 euro in plaats van een PS2.
Beste Marlous,

Ik wil graag van deze aanbieding gebruik maken.

Kunt u mij ook vertellen wanneer dit geld en het geld van mijn cashback gestort word?

Met vriendelijke groet,

Jurriaan Bos

--------------------------------------------------------------------------------

Van: Marlous / GSMstunter.nl [mailto:marlous@gsmstunter.nl]
Verzonden: maandag 14 maart 2005 15:53
Aan: jurriaan@aateam.nl
Onderwerp:

Geachte heer/mevrouw,

Aangezien de lange levertijd van de playstation 2.
Hebben wij (gsmstunter) een andere oplossing hiervoor.
Wij bieden u 149 euro aan en dan kunt u kijken of er eentje bij u in de buurt is.

Wij hebben hier alles in de omgeving nagebeld en wij kunnenn er nergens meer 1 krijgen.
Teminste niet op een korte levertijd.

Graag hoor ik een reactie terug zodat wij een factuur voor u kunnen maken..

Hopelijk heb ik u hiermee voldoende geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Marlous
Hier weinig over die 25 euro.
Beste medewerker,

Wanneer kan ik dit geld verwachten?

Met vriendelijke groet,

Jurriaan Bos.

--------------------------------------------------------------------------------

Van: Hans / GSMstunter.nl [mailto:hans@gsmstunter.nl]
Verzonden: maandag 14 maart 2005 16:14
Aan: Jurriaan Bos
Onderwerp: RE: Cashback en betaling ps2

Geachte heer/mevrouw,

Wij storten zo spoedig mogelijk het geldbedrag van de PS2 en het abonnementsgeld binnenkort op je rekening

-----Original Message-----
From: Jurriaan Bos [mailto:jurriaan@djpooq.nl]
Posted At: maandag 14 maart 2005 15:44
Posted To: info
Conversation: Cashback en betaling ps2
Subject: Cashback en betaling ps2

Geachte heer/mevrouw,

Kunt u mij vertellen wanneer mijn cashback en de betaling van de Playstation 2 komen?

Mijn debitel klantnummer is 10****** en mijn telefoonnummer is 06*********.

Met vriendelijke groet,

Jurriaan Bos.
En hier ook.

[ Voor 26% gewijzigd door j_bos op 23-03-2005 16:10 ]

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:46

w0w

Dit vind ik persoonlijk wel heel vies van ze. Ik denk als je een nette brief schrijft naar ze dat je het wel terug krijgt. Waarom zouden zij 25€ onkosten moeten rekenen aan jou voor onkosten die ze niet eens gemaakt hebben?

offtopic:
En trouwens, 25€voor verzendkosten?!?! Ik verstuur spullen voor 1/5de van die prijs...

[ Voor 19% gewijzigd door w0w op 23-03-2005 16:08 ]

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Lekker lopend briefje van madam Marlous :z

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-11 23:11
consumentenbond bellen? want dit kan gewoon niet!

kan je deze deal niet opzeggen?

• j_bos
rb338 schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 16:09:
Lekker lopend briefje van madam Marlous :z
Tja dat even ter zijde.

• Memendo
  • Laatst online: 29-11 00:08

Memendo

V4-power/Team BSD

Martijn-Tuup schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 16:01:

Begrijp ik het zo goed? want dan krijg je je 25 euri's niet terug hoor!
Tuurlijk wel, die 25 euro had nooit berekend mogen worden. In dat 1e contract staat dat er 25 euro in rekening wordt gebracht om de PS2 te verzenden Als dat dus niet gebeurd, mogen die kosten ook niet in rekening worden gebracht. Bovendien leunt ons hele rechtsysteem op redelijkheid, het is niet redelijk om (verzend)kosten te vragen als die kosten niet gemaakt worden. TS moest nu zelf een PS2 halen en maakt dus zelf al extra kosten door niet nakoming v d levering. Ik kan dan ook wel begrijpen dat TS aangenomen heeft dat de verzendkosten vervielen, omdat hij hiervoor zelf naar de winkel moest. Het is imho dan ook onredelijk om ze wel in rekening te brengen. En zoals eerder aangegeven meestal staat in het contract precies omschreven cq vermeld waarvoor de verzendkosten dienen. Het is daarmee een onderdeel van de overeenkomst geworden, vervalt het verzenden dan vervallen daarmee direct ook de kosten en hoeven die niet door ts betaald te worden.

Mijn advies, even lang de rechtswinkel om alsnog je gelijk te halen want GSMstunter gaat je geen gelijk geven denk ik, die pakken wat ze pakken kunnen. Die "kosten" zijn nu hun winst!

Ps, je kan natuurlijk ook eerst zelf een nette brief schrijven en dan als dat niet helpt naar de rechtwinkel.

[ Voor 13% gewijzigd door Memendo op 23-03-2005 16:18 ]

• j_bos
Zou een brief helpen boven een telefoongesprek, waarbij ze duidelijk aangeven dat ze niet akkoord gaan met wat ik zeg, en dat ze nu maar eens op gaat hangen omdat het op deze manier toch nergens komt.

Ik ben nog niet eens pissig geworden. Zij verloor wel een beetje haar geduld geloof ik.

Verwijderd

Als je op de site kijkt van gsmstunter dan zie je dat je voor de verzending van alleen een simkaart 12,50 euro moet betalen.

Je bent dus nooit voor 25 euro maar hoogstens voor 12,50 genaaid ;)

• Memendo
  • Laatst online: 29-11 00:08

Memendo

V4-power/Team BSD

Met een brief heb je iig wat op papier staan, met een telefoongesprek niet.

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:46

w0w

Brief schrijven staat zeker boven bellen. (natrekbaarheid enz enz)
Daarbij wat een absurpte prijzen berekenen ze daar! :o 12,50€ voor een simkaartje wat heel nederland vor 0,39€ kan verzenden en 25€ voor een ps2 wat heel nederland voor 5,50€ kan verzenden :o
Pagina: 1