Toon posts:

[PHP] Inventarisatie printerafdrukken

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen ik moet een mysql database maken met php.

Elke week printen wij van elke (laser) printer de log of met daarop het aantal pagina's.
Dit wil ik gaan invoeren in een (mysql) database... én dat ik automatisch krijg te zien (in een grafiek) wat het verbruik was in die week....

wie o wie kan mij helpen, ik kom er niet uit!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Waar kom je niet precies uit? :)

[PW] is geen subforum om je vraag neer te plempen en 24 uur later een kant-en-klare oplossing te vinden.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
de hele opzet niet... ik weet niet waar ik moet beginnen..

ik heb 2 tabelen
1 tabel=printer met daarin
pr id
pr active
pr name
pr departm
pr brand
pr type
pr year

1 tabel=pages met daarin
pr id
page date
page pages

ik wil graag een opzetje

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-05 12:14
je zou iig een naar JPgraph kunnen kijken, deze kan perfecte grafiekjes tekenen, hiermee zou je gemakkelijk een opzet kunnen maken.

[ Voor 17% gewijzigd door Helmet op 23-03-2005 16:07 ]

Icons are overrated

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:52

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Dit topic gaat op deze manier niet werken :) Wat jij vraagt en waar Programming & Webscripting voor bedoeld is, liggen op dit moment redelijk ver uit elkaar. Als je de kennis niet hebt en je wilt een opzet, dan moet je iemand inhuren. Hiervoor zit je fout in Programming & Webscripting.

Heb je de kennis niet, maar wil je een eigen opzet maken en hier uiteindelijk over discussieren of dit de beste opzet is, na enig vooronderzoek via bijvoorbeeld Google, dan zit je goed in Programming & Webscripting. Echter, van dit laatste is geen sprake. Deze doe ik dan ook dicht. Mocht je uiteindelijk deze laatste vorm kiezen, dan kan je een nieuw topic openen, maar let dan wel op de eisen die we stellen aan een topic, te vinden in P&W FAQ - De "quickstart" :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.