Ik heb hier een systeem voor mij zelf met een Logitech X230 boxen. Ben daar zeer over te spreken.
Ik kreeg een aanbieding voor een SB Audigy 2 Value voor € 30. Dat is alleen de kaart en drivers.
Mijn mening hierover zeer goed. Het geluid is echt stukken zuiverder en stukken helderder. De boxen kunnen in eens veel harder. Ik had zelf een ADI 1888 geluidskaart onboard. Ik heb de subwoofer helemaal tot het laagste punt gedraaid en je voelt de bas nog steeds en bij voluit dan is de bas gewoon netjes. Het geluid is ook veel voller.
Is er echt zoveel verschil tussen onboard geluidskaart en Audigy?
Ik weet wel dat de samplerate hoger zijn maar niet dat zoveel verschil qua geluid is.
Mijn systeem is:
AMD Athlon 2800XP+
512 MB DDR geheugen
2*80 gb
Ati Radeon 7000(moest even een goedkope vga kaart hebben) 32 mb
Ik kreeg een aanbieding voor een SB Audigy 2 Value voor € 30. Dat is alleen de kaart en drivers.
Mijn mening hierover zeer goed. Het geluid is echt stukken zuiverder en stukken helderder. De boxen kunnen in eens veel harder. Ik had zelf een ADI 1888 geluidskaart onboard. Ik heb de subwoofer helemaal tot het laagste punt gedraaid en je voelt de bas nog steeds en bij voluit dan is de bas gewoon netjes. Het geluid is ook veel voller.
Is er echt zoveel verschil tussen onboard geluidskaart en Audigy?
Ik weet wel dat de samplerate hoger zijn maar niet dat zoveel verschil qua geluid is.
Mijn systeem is:
AMD Athlon 2800XP+
512 MB DDR geheugen
2*80 gb
Ati Radeon 7000(moest even een goedkope vga kaart hebben) 32 mb
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!