Toon posts:

Problemen met GFI Faxmaker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb GFI faxmaker op een exchange 2003 omgeving geinstalleerd. Wat zich behoorlijk eenvoudig was. Nu heb ik echter een probleem, ik wil graag de faxmaker dusdanig configureren dat alle binnenkomende faxen keurig netjes in een mailbox terecht komen. Nu heb ik wel even gekeken op hun support site die allerei issues aanhaalt die ik niet heb.

Dus concreet wat ik weten wil is het volgende,

1. Hoe stel ik faxmaker in dat hij alle faxen naar een bep. mailbox stuurt binnen exchange
2. Hoe verstuur ik een fax vanuit outlook via exchange
3. Kan ik ook mijn te sturen faxen ook automatiseren doormiddel van het outlook adresboek i.p.v. het handmatig intikken van een faxnummer.

Dit waren dan mijn vragen.

Help aub.....

• dajappie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:11
Geen helpdesk hier! Wat heb je zelf al geprobeerd. Handleiding op http://www.gfi.com/faxmaker/fax12manual.zip al gelezen. Vraag 1 binnen 'n minuut teruggevonden.

Verwijderd

Topicstarter
laat maar, was zelf heel dom.... zat bij een totaal verkeerde pakket te koekeloeren

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 18:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Faxmaker aan het lopen...

null nada probleempjes

Nu heb ik echter het probleem (ja ik heb alles volgens de handleiding geinstalleerd) dat de verstuurde smsjes niet aankomen.

De smsjes worden allemaal netjes ontvangen, echter tjidens het versturen geeft hij aan dat het succesvol is verstuurd maar het desbetreffende smsje komt niet aan.

Zelf vermoed ik dat ik iets fout heb gedaan met de instellingen van de telefoonnummer en servicenummer

alleen volgens zoekfuncties die ik heb losgelaten op hun support site en google, heb ik wel alles goed gedaan....

Ik heb dus verder geen idee meer, ben al een halve dag aan het zoeken.

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:07
Hoe verstuur je ze precies? Ik heb hem de sms functie eens geconfigueerd met zo'n web sms provider en dat werkte perfect. Koste ook nog minder per smsje.

Verwijderd

Topicstarter
Rolfie schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 18:55:
Hoe verstuur je ze precies? Ik heb hem de sms functie eens geconfigueerd met zo'n web sms provider en dat werkte perfect. Koste ook nog minder per smsje.
Welke webprovider dan?

is deze dan ook onbeperkt

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

[I&T] -> [SA]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
Rolfie schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 18:55:
Ik heb nu via Clickatel ook een account en daarmee heb ik exact hetzelfde probleem, deze geeft aan dat verstuurd is alleen ontvang ik niets.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu nog een paar andere dingen geprobeerd.

ik heb de baud rate naar 9600 gezet ----> geen success
heb de initializatie string veranderd naar AT ATZ en AT&F ----> geen success

mobile telefoon wel benaderbaar via hyperterminal

ik kom nu niet meer verder....
Pagina: 1