Toon posts:

[probleem] kan op veel sites niet meer inloggen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
geen idee wat ik in de topictitel moet zetten, of in welk forum dit hoort, sorry,

ik kan op veel sites, zoals MijnPostbank, Gmail, Hotmail, Geocities en (web)messenger niet meer inloggen. dat is behoorlijk irritant. ook gewoon MSN doet het niet meer (zegt dat het aan mn internetverbinding ligt of aan een probleem van deservice)
Ik gebruik zowel Firefox als Internet Explorer, en bij beide lukt het niet...
ik dacht zelf dat er misschien iets van een filter op mn internet is gekomen waardoor ik nergens meer kan inloggen... hoe zou dit kunnen komen??

oh ja, op Tweakers.net kan ik wel gwoon inloggen:p

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 14:22 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welke provider? Wat voor networksetup (router?)?

Oslik blyat! Oslik!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Heb je misschien SSL/HTTPS settings veranderd?

Verwijderd

Topicstarter
provider = chello

Verwijderd

Topicstarter
Erkens schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 15:34:
Heb je misschien SSL/HTTPS settings veranderd?
niet dat ik weet ...... misschien dat dat automatisch is gegaan, maar ik heb dat iig niet zelf gedaan.. hoe kan je die weer goed instellen dan??

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Controleer je activeX instellingen is en wat voor rechten heb je?

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:53

franssie

Save the albatross

herkenbaar. Ik heb exact hetzelfde twee weken geleden gehad op een notebook onder W2k na een upgrade van Direct X voor een spelletje. We kwamer er achter door postbank idd.
Terugdraaien, dingen opnieuw installeren, spyware, virussen .. de standaard checks hielpen allemaal niet.
Werk nu met een clean install en de back-up files maar ben er nog steeds niet achter wat er fout ging. Ben wel benieuwd of jij erachter kan komen wat dit veroorzaakt!

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• JorisPenders
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-02 19:54

JorisPenders

Designer & Coder

Probeer Hitman Pro eens,
ziet eruit als spyware

SystemSpecs -- WebArea - Your Online Home -- Webdesign

Verwijderd

Topicstarter
hmm ik heb wel 'Microsoft Antispyware Bèta..' ... dat zegt dat het alles eruit gehaald heeft...... ik zal wel fff dat hitman pro proberen..

Verwijderd

Topicstarter
HerbyNL schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 16:03:
Controleer je activeX instellingen is en wat voor rechten heb je?
hoe kun je activeX instellingen controleren?? (sry ben een btje een n00b)

• Maxxi
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11-2025
niet een java probleem?

www.java.com

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Hitman Pro gedraaid, en alles waas wel goed behalve dit:

Installatiebestanden externe beschermings- en inspectiecomponenten
Kan geen bestanden downloaden van het Internet.
# Er is iets mis met uw Internet-verbinding of
# een applicatie-firewall blokkeert Hitman Pro of
# de server van Hitman Pro is niet beschikbaar.

Error, kan geen installatiebestanden downloaden van Internet
Installatiebestand van Ad-Aware is onbruikbaar

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net ook de laatste versie van JAVA geinstalleerd, datheeft ook niet gewerkt ..

• franssie

franssie

Save the albatross

Kan je je herinneren (of opzoeken) wat je het laatst geinstalleerd hebt? Welke windows draai je precies?
Ik had het probleem met Demon dus je ISP kan je waarschijnlijk wel uitsluiten. Java hielp bij mij oko niet. Had de laptop werkend nodig dus kon helaas niet door puzzelen :S

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Verwijderd

Topicstarter
ik heb Windows XP... een van de laatst geinstalleerde programma's euuhhh... alle programmas komen toch bij het menu start ('alle programma's) ?? als dat zo is , en de nieuwsten komen onderaan te staan, dan is denkik het laatste programma ACID pro ofzoiets, en Windows XP Creativity Fun Packs.. beide niet echt vaak gebruikt.. zou die twee uninstallen helpen??

• franssie

franssie

Save the albatross

kan je dat niet via [control panel] [add/remove software] zien? Ik heb hier geen XP bij de hand helaas ... misschien is het wel een vage windows update maar dan had ik het ook moeten krijgen toen ik alle patches weer draaide en na de her install (inclusief directX 9.c) werkt het bij mij nu wel :S

Verwijderd

Topicstarter
oooh ja dat zou wel kunnen, i kga et ff proberen...
hmm ja ik kan het wel zien, maar ik heb daar niets aan, ik heb de laatste paar programma's verwijderd, helaas zonder suc6 :(

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 17:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
trouwens, op een andere computer in het netwerk kan ik gwoon wel overal inloggen... (internet verbinding wordt gedeeld door 2 computers, 1 beneden en 1 boven...)

[ Voor 191% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 18:48 ]

Verwijderd

Is er een (anonieme) proxy server in bijv. IE of Firefox ingesteld?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 18:06:
Is er een (anonieme) proxy server in bijv. IE of Firefox ingesteld?
ik weet het niet , hoe kun je dat controleren????? ik heb nie egt verstand van internetverbindingen ....

• Verbal Kint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05-2025

Verbal Kint

The man with the plan

Ik heb zojuist mijn MSN verbinding weer op gang geholpen nadat ik de tijd & datum goed had ingesteld. Mijn BIOS heeft wel eens problemen en ik vind het zo'n gedoe om alles weer opnieuw in te stellen (incl. sys time).

Great minds think alike!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 18:47:
[...]

ik weet het niet , hoe kun je dat controleren????? ik heb nie egt verstand van internetverbindingen ....
Verdiep je er dan ajb even in. GoT is niet een forum waar we alles tot op detail gaan voorkauwen; als het niveau te hoog gegrepen is, is GoT niet het juiste forum voor jou.
Verder hierbij het verzoek om als je de laatste poster in het topic bent en je iets wilt toevoegen aan het topic, de editknop te gebruiken (en niet een nieuwe post te plaatsen); dit is ongewenst gedrag.
Pagina: 1