Margi Capture to go werkt niet op laptop

Pagina: 1
Acties:

• lucaspr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-12-2025
Latop: Compaq Armada E500 met een Margi Capture-to-go kaart
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd en niks lijkt te lukken. Het instellen margivid.ini met de resources op 1 ipv 0 werkt niet omdat de laptop (en ik ook niet) dan het geheugenbereik niet kan vinden voor die kaart.

Anders krijg ik de melding dat ik een video zoom capture card in het slot [1] moet steken, terwijl hij er echt in zit en keurig door win98SE word aangegeven bij pcmcia kaart services. En ook in het slot waar ik hem in gestoken heb.

Ik heb die drivers al een keer verwijderd en overnieuw geinstalleerd, alle drivers trouwens al. De manual gevolgd voor de installatie. Verschillende drivers gedownload, niets lijkt te helpen. Als k toch door ga met het programma (util van Margi) dan krijg ik een foutmelding met mmsystem275. Maar dat zal wel komen omdat hij de kaart niet kan vinden.

offtopic:
Ik weet niet helemaal zeker of dit topic hier thuis hoort of in OH. Stond in twijfel, maar toch maar hier gepost omdat het waarschijnlijker de software is

-= Als je het niet probeert, weet je niet of je het kunt =-

• lucaspr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-12-2025
Ik heb ondertussen nog een keer alle drivers verwijderd. Het overnieuw installeren van 98 is net eventjes te rigoreus (volgens de laptop-eigenaar). Geen optie dus.
Als ik het goed heb toch een probleem wat niet veel mensen hebben.... Daarom maar een klein voorzichtig schopje... :)

-= Als je het niet probeert, weet je niet of je het kunt =-

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik weet niet welke hardware er in je Armada zit, maar check http://www.margi.com/support/notebook_combat.htm even als je dat niet al had gedaan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)