Ik speel met het idee om een behuizing voor mijn xbox te maken. Ik wil zelf een hele nieuwe behuizing maken, maar heb er eigenlijk geen ervaring mee. Ik heb reeds op conrad gekeken voor materialen. Hier vind ik bij [Elektronica & meettechniek] - [Elektronica componenten] - [Behuizingen en accessoires] een hoop materialen die hiervoor geschikt lijken. Is de beste aanpak een frame van montagerails maken en hierop behuizingsplaten maken? Heeft iemand links sites waar het bouwen van behuizingen staat uitgelegd?
Waarom open je dit topic nog een keer? In dat andere topic krijg je toch al antwoord?
Behuizing maken
Behuizing maken
[ Voor 23% gewijzigd door LoeiOrdinair op 23-03-2005 13:11 ]
Begreep daar dat het topic hier beter op z'n plaats was. Hoopte dat er hier betere reacties op zouden komen... Heb wel in dit forum en internet gezocht maar heb nog steeds geen antwoord kunnen vinden op mijn vraag. Maar als het op deze manier niet is toegestaan, wat is dan wel de juiste aanpak?
Je kan ook even op dat handje linksboven drukken in je andere topic. En daar schrijven dat je topic hier naartoe moet. Dan gaat het helemaal goed komen.
Prima
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()