Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[SMS] vreemde SMS vanaf 1111 - betaaldienst?

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Zojuist (12:31) twee keer dezelfde sms ontvangen. De sms is afkomstig van het nummer 1111 en heeft als tekst:

De inhoud van dit bericht kan niet worden weergegeven.

Meer niet? Meer mensen die deze sms ontvangen hebben (of andere smsjes vanaf 1111?). Ik ben namelijk bang dat iemand mijn nummer op een of andere betaaldienst heeft aangemeld (hoe kan ik eigenlijk controleren dat een bepaalde sms mij geld kost - en dan bedoel ik direct en niet via de nota).

• djgear17
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-10-2022
Vreemd, ik kan die sms 1111 nergens vandaan plukken, ik heb hem ooit ook een keer gehad...

Verwijderd

Heb je toevallig Orange? Dan zijn het instellingen om te kunnen mms'en, wappen of internetten.

• djgear17
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-10-2022
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 13:17:
Heb je toevallig Orange? Dan zijn het instellingen om te kunnen mms'en, wappen of internetten.
Ik heb orange, maar dat wat jij zegt komt mij onbekend voor, maar ja ik kan ook geen nummers ontdekken van die sms-jes, er staan alleen de naam Orange bij Afzender

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ook ik heb Orange... maar heb Orange World niet actief (tenminste... dat is altijd zo geweest ;)) en mmsen doe ik niet.

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-11 18:24

sjaak

un giorno credi

Ms denkt Orange dat je een toestel met MMS hebt en proberen ze je een mms te sturen, als de centrale weet dat je toestel geen mms kan weergeven krijg je normaliter een sms met een link en code om um alsnog te bekijken.
Pagina: 1