And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
OWA 2003 gebruikt de taal van de browser (in IE -> Tools -> Options -> Languages) - dus als je die taal aanpast zal OWA er ook in een andere taal komen uit te zien.
De 'folders' (Postvak IN, Verzonden items, e.d.) blijven echter gewoon Nederlands - dat wordt namelijk bepaald door de client versie die gebruikt wordt bij het openen van de mailbox de eerste keer.
De 'folders' (Postvak IN, Verzonden items, e.d.) blijven echter gewoon Nederlands - dat wordt namelijk bepaald door de client versie die gebruikt wordt bij het openen van de mailbox de eerste keer.
Aha, dus als iemand met een engelstalig systeem inlogt op OWA en voor het eerst zijn mailbox opent zou het wel engelstalig moeten zijn?
Dus na het creëeren van het account, meteen openen op een engelstalige client. Zou mooi zijn, bedankt voor je antwoord!
Dus na het creëeren van het account, meteen openen op een engelstalige client. Zou mooi zijn, bedankt voor je antwoord!
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Verwijderd
Je kan eventueel de taal van owa hardcoden volgens http://support.microsoft.com/?id=310599 maar ik heb eerlijk gezegd geen idee of dat ook voor Exchange 2003 werkt.
En inderdaad bepaalt de taal van de client die het eerst op een maillbox inlogt, de taal van de folders.
En inderdaad bepaalt de taal van de client die het eerst op een maillbox inlogt, de taal van de folders.