Geef mij maar een Warsteiner.
Ik zou Inwin nemen, ik heb ze zelf ook, ze zijn harstikke stil (zelfs met een stuk of 8 fans) en ze hebben veel ruimte voor luchtdoorvoer en uitbreidingsmogelijkheden.
"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."
inderdaad..lekker duidelijk zeg. Ik zit ook te kijken naar vervanging voor m'n eigen gemodificeerde miditower (hij wordt toch echt te klein
)
ik ben er ook al zo'n beetje uit dat dit toch wel 2 hele toffe kasten zijn, maar welke nou de beste is...i don't know
ik ben er ook al zo'n beetje uit dat dit toch wel 2 hele toffe kasten zijn, maar welke nou de beste is...i don't know
Die Inwin is makkelijker als je een intake fan aan de voorkant wil hebben deze is namelijk platter
Arnold www.overklokken.nl
Arnold www.overklokken.nl
Kwa afwerking zijn ze beide goed.
Als je geen voorkeur hebt voor het uiterlijk van een van de twee zou ik de aopen kast nemen, daar zit (bij mij) een stillere voeding in dan de inwin. Als je denkt dat je extra fans in je kast nodig hebt zou ik de inwin nemen, die heeft daar al gaatjes voor.
Als je geen voorkeur hebt voor het uiterlijk van een van de twee zou ik de aopen kast nemen, daar zit (bij mij) een stillere voeding in dan de inwin. Als je denkt dat je extra fans in je kast nodig hebt zou ik de inwin nemen, die heeft daar al gaatjes voor.
May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!
Aopen kasten zijn gewoon goed! Ik heb zelf een HQ-08(bigtower) en de voeding is stil en van een goede kwaliteit. De kasten zien er ook gewoon goed uit en zijn goed ingedeeld.
Of je moet de bigtower nemen, daar kan je nog 3 extra fans in plaatsen. (1 beneden en 2 boven.)
Of je moet de bigtower nemen, daar kan je nog 3 extra fans in plaatsen. (1 beneden en 2 boven.)
Pagina: 1