AMD Sempron 2400+ Overclocken...Hoe??

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Wouzziej
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-02 06:46
ik heb sinds kort een amd sewmpron 2400+ die ik graag wil overclocken....alleen in de bios kan ik niks vinden en ik kan geen clockgen vinden voor deze processor. ik weet helaas niet wat voor mobo ik heb omdat cpu-z, everest en aida geen aanduiding kunnen geven voor mijn mobo :/

weet iemand hoe ik mijn sempron moet overclocken?

2280wp WZW 5° - 4560wp NNO 10° - 1620wp ZZW 10° - 1125wp ZZW 48° - 1860wp ZZW 21° | Thermor Aeromax V4 270L | Daikin 3MXM40N - 3MXM52N | 2025 Ford Kuga ST-line X

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Kan je niet een naam/prod nummer op het moederbord zelf herkennen?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

google es ff en kijk of je core een K7 of al een K8 is (denk K7 maar ben niet zeker). Check dan op de homepage van Clockgen voor de juiste versie (welk moederbord heb je?) adhv je chipset.

Wat meer info is dus handig... een Via chipset, of een nForce 2? Een wereld van verschil!

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Sorry, maar op deze manier gaat dit niet werken.

Je zult er echt eerst achter moeten komen welk moederbord je hebt. Meer informatie hierover kun je vinden in de PMG FAQ

Zodra je dat weet kun je zoeken of er een aangepaste bios voor is, of dat je andere overclock-tools kunt vinden. Die zijn namelijk niet processor-afhankelijk, maar moederbord / chipset afhankelijk.

Dit topic is gesloten.