MS Outlook en Mcafee Antivirus

Pagina: 1
Acties:

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Topicstarter
Deze 2 programma's draaiden prima naast elkaar. Maar mijn Windows werd na een jaar gebruik traag en log, dus mijn Oulook bestanden opgeslagen, en Format C: gedaan. Alles er weer op, outlook weer koppelen aan mijn oude email bestanden en: ERROR, iedere keer als ik opstart moet ik 2 error vensters wegklikken waarin hij melding maakt dat hij bestanden (van mcafee) niet kan vinden. No problem. Mcafee er weer op en: nog steeds errors. Tijdens de errors wordt verteld dat je met de optie Analyze en Repair dit zo kunt fixen. Te mooi om waar te zijn, want het probleem blijft. Mcafee opnieuw erop en weer netjes eraf (om zo de setup bestanden weer netjes te krijgen) Niet dus. Office er helemaal af, en opnieuw erop. En nog voordat ik de boel koppel aan mijn email bestanden, weer diezelfde errors.

Ik wil alles doen om ervanaf te komen, want iedere keer krijg ik ze weer, wordt er gek van. Ik wil eigenlijk Mcafee niet meer gebruiken en overstappen naar Kasperski, maar alles alles alles is best (behalve windows WEER opnieuw erop, dat kost bergen tijd) om van de errors af te komen. Ik zou ERG graag mijn email bestanden weer willen laden in Outlook, maar zelfs deze wil ik eventueel wel weglazeren als daarmee het probleem wordt opgelost.

Geen inspiratie

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Topicstarter
Beide programma's eraf gegooit, alle bestanden die los achterbleven (email bestanden enzo in de local settings en appl data) ook eraf gegooid. Toen outlouk er weer op, dan weet outlook feiloos dat er eerst een outlook2.??? bestand is wat gebruikt werd, dat kan hij nu niet meer vinden (heb ik dus weggehaald) en daarmee knalt hij me weer eruit. Wat is het een KUT programma zeg.

Geen inspiratie

• GjanZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-11-2018
Dit heb ik ook eens gehad.
Kon het toen vrij makkelijk vinden via Google.

Even die McAfee foutmelding gebruiken tijdens een Google search..

Had er volgens mij mee te maken dat Outlook McAfee als 'Invoegtoepassing' ziet. En dit moest je eerst uitzetten, en daarna McAfee opnieuw installeren.

Sometimes I like to Pretend...

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Topicstarter
Thnx, dank je wel :D

Geen inspiratie