[XP] Snelkoppeling - word start op, crashed snel daarna*

Pagina: 1
Acties:

• Schizoveen
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2021
vreemde situatie hier.

kheb hier een profiel op mijn domeintje, en die heeft op het bureaublad 3 snelkopplingen staan naar word documenten. SOMS als 1 van de snelkoppeling aangeklikt word, dan 'crashed' word. waarom tussen aanhalingstekens??, nou omdat na ongeveer 5 min wachten de computer plots weer verder gaat, alsof er niks aan de hand is.
het bizarre zit hem in dat :
1. als ik de bestanden direct open is er nooit iets aan de hand.
2. als ik verse nieuwe snelkoppelingen aanmaak, werken ze prima totdat de computer opnieuw opstart.
3. als ik de foute snelkoppelingen op een andere pc uitprobeer als admin, crashed die pc ook.

.........ik zit ff zonder ideetjes :/

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Heb je soms roaming profiles? :)

Het zou goed kunnen zijn dat de shortcuts 'onthouden' waar je shortcut origineel gemaakt is, en dat deze probeert de oude PC te benaderen waar Word vroeger opstond :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
De pc's zijn ook helemaal up to date?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

en hoe bedoel je `crashed' word? Krijg je nog foutmeldingen of hangt word? Staan die word bestanden lokaal of op een server?

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

elevator schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 12:18:
Heb je soms roaming profiles? :)

Het zou goed kunnen zijn dat de shortcuts 'onthouden' waar je shortcut origineel gemaakt is, en dat deze probeert de oude PC te benaderen waar Word vroeger opstond :)
Idd, lijkt op een langdurige search naar "iets" of netwerk query.

Ik heb het b.v. met roaming profiles op een w2k domain, alleen als ik ook op het netware 5.xx netwerk ingelogd ben. Dan weet die doos van me blijkbaar niet goed welk searchpath hij moet pakken.

• Schizoveen
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2021
extra info:
de files staan op de server, en de snelkoppeling wijst ernaar.
ik open het bestand. ik krijg het bestand ook te zien (opent dus netjes), kan ongeveer 0.5 sec werken (scrollen bijvoorbeeld) en dan BANG, copmuter kan niks meer. sluiten gaat niet, startbalk werkt niet, niks werkt meer. na ff tijdje springt hij plots verder.

dus de snelkoppeling werkt prima, want het bestand word geopend. het is ook een vervelende SOMS kwestie. waar ik mee bedoel dat het dus niet altijd gebeurd, maar toch wel 1 op de 4 keer.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Probeer de informatie uit dit artikel toch voor de zekerheid eens: http://support.microsoft.com/kb/150215/EN-US/ ? :)
Pagina: 1