Toon posts:

ADSL + telefonie met DECT-toestellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of dect toestellen te gebruiken zijn met de nieuwe ADSL - special van Tiscali??

Verwijderd

op hun site staat "met je normale toestel" .. dect is redelijk ingeburgerd voorzover ik weet.

Verwijderd

Topicstarter
Ik was gealarmeerd door een bericht in een ander forum nl (overigens misschien wel een oudje 12-2004):

http://www.bellen.com/for...t_met_bellen_via_internet

Henk JS
5-12-2004 02:58
--------------------------------------------------------------------------------
Ben ook gestart met telefoneren via ADSL, althans dat heb ik geprobeerd. Na een hoop moeilijkheden eindelijk gelukt maar... alleen met het eenvoudige toestel wat wordt megeleverd. Dit is een Profoontoestel met een geheugen. Ik heb zelf een set van vier DECT Profoontoestellen en daarop werkt het volgens de helpdesk, die moeilijk te bereiken is, waarschijnlijk niet. Kreeg het advies om het telefonie-modem en de telefoon maar op E-bay te koop aan te bieden. De € 19,50 administratiekosten ben ik zo wie zo kwijt. Slechte service bij Tiscali dus. Heeft iemand ook een dergelijke ervaring gehad. Is het mogelijk om toch een DECT telefoon te gtebruiken?