Beetje rare topic titel, maar ik weet niet hoe ik het beter kan omschrijven in een paar regels..
Wat is er aan de hand
- mijn cd-rw/dvd station in m'n laptop doet raar. Als ik er namelijk beschreven cd-r's in stop geeft windows aan dat de cd leeg is. Op andere pc's staat de data er gewoon op (de cd's zijn DOA en gesloten). Als ik nero opstart en ervoor kies een multisessie cd te maken zie ik de zojuist beschreven data wél gewoon op de cd staan.
Ook kan ik gewoon cd-r's schrijven (werken prima op andere pc's), maar ze niet meer terug lezen (windows zegt : leeg)
Een paar dingen :
-pc is vrij van virussen/adware/spyware
-cd-rw/dvd is een Matsushita UJD710
-type cd-r's maakt niet echt uit
In de FAQ kan ik niets vinden wat hier op lijkt.. Zelf zit ik eraan te denken een knoppix cd te branden om te testen of het nu aan windows ligt of niet, maar heeft iemand een goed idee waar dat dan aan zou kunnen liggen?
Wat is er aan de hand
- mijn cd-rw/dvd station in m'n laptop doet raar. Als ik er namelijk beschreven cd-r's in stop geeft windows aan dat de cd leeg is. Op andere pc's staat de data er gewoon op (de cd's zijn DOA en gesloten). Als ik nero opstart en ervoor kies een multisessie cd te maken zie ik de zojuist beschreven data wél gewoon op de cd staan.
Ook kan ik gewoon cd-r's schrijven (werken prima op andere pc's), maar ze niet meer terug lezen (windows zegt : leeg)
Een paar dingen :
-pc is vrij van virussen/adware/spyware
-cd-rw/dvd is een Matsushita UJD710
-type cd-r's maakt niet echt uit
In de FAQ kan ik niets vinden wat hier op lijkt.. Zelf zit ik eraan te denken een knoppix cd te branden om te testen of het nu aan windows ligt of niet, maar heeft iemand een goed idee waar dat dan aan zou kunnen liggen?
edit:
als dit topic beter op z'n plek zou zijn in OS, graag een kickje daarnaar toe
als dit topic beter op z'n plek zou zijn in OS, graag een kickje daarnaar toe
[ Voor 8% gewijzigd door WVL_KsZeN op 23-03-2005 11:23 ]
/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..