[OS9] RIP software voor Epson 1520 gezocht

Pagina: 1
Acties:

• FrostBurn
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-02 14:01
Ik ben op zoek naar een RIP die de epson 1520 ondersteund op een G4 met OS9.
ik heb epson al gebeld maar die kan mij het niet vertellen.
misschien dat iemand het hier weet.

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Voor applezaken hebben we een apple-forum.

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:24
Over welke 1520 hebben we het een Stylus Pro? En wat wil je precies bereiken met je rip, want volgens mij ondersteunt de 1520 gewoon ps.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

http://www.birmy.com/powerrip_x.htm

1520 is toch zo'n enorm lompe bak (vrij oud) volgens mij hebben we daar ooit birmy mee gebruikt....als ik er aan denk kan ik morgen nog wel in de kast kijken of ik birmy powerrip zie liggen als cd. Is orginele cd maar er is niemand die weet dat ie bestaat en de studio die ooit eigenaar van de cd was is ook al pleitte.

[ Voor 83% gewijzigd door OzBoz op 24-03-2005 22:26 ]

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:24
En anders proofmaster, maar ik weet niet zeker of deze nog ondersteuning heeft voor de 1520 http://proofmaster.net/in...7b6b59d5f92f2c5f9372f1c77.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

OzBoz schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 22:25:
http://www.birmy.com/powerrip_x.htm

1520 is toch zo'n enorm lompe bak (vrij oud) volgens mij hebben we daar ooit birmy mee gebruikt....als ik er aan denk kan ik morgen nog wel in de kast kijken of ik birmy powerrip zie liggen als cd. Is orginele cd maar er is niemand die weet dat ie bestaat en de studio die ooit eigenaar van de cd was is ook al pleitte.
PowerRIP X is alleen voor Mac OS X. Je moet PowerRIP 2000 wil je het onder Mac OS 9 willen kunnen draaien. Deze ondersteunt ook een Epson Stylus Color 1520.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

iproofSystems PowerRip 2000 schijnt de 1520 te ondersteunen en is voor OS9.

edit: dubbelpost... of een kwestie van te langzaam typen :'(

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2005 22:49 ]

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Daedalus schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 22:41:
PowerRIP X is alleen voor Mac OS X. Je moet PowerRIP 2000 wil je het onder Mac OS 9 willen kunnen draaien. Deze ondersteunt ook een Epson Stylus Color 1520.
Ach tis van dezelfde toko, was in kader schop in richting. Heb niet echt het idee dat TS zo enorm gezocht heeft :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

OzBoz schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 23:12:
[...]

Ach tis van dezelfde toko, was in kader schop in richting. Heb niet echt het idee dat TS zo enorm gezocht heeft :)
Ah, oke. Was al bijna bang dat je de verkeerde afslag had genomen :P

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• FrostBurn
Tis al een tijdje geleden maar ff een update:
Ik heb er os x opgezet en powerrip gekocht en installeerd.
Ik ben toen nog 2 dagen bezig geweest met het volgende probleem als ik vanaf een andere machine met Quark 6.0 postscript printe kwamen de fonts niet mee na lang gekloot gebeld met de helpdesk van powerrip in florida blijkt dat het aan Quark 6.0 in combinatie met de fonts van OSX |:( .
Na een update naar 6.5 werkt alles prima
probleem opgelost dus
bedankt voor de moeite

• FrostBurn
Ik heb hier ook nog een G4 staan met os9 en powerrip2000.
Nu wil ik vanaf een osx machine printen via quark maar hij kan de printer neit vinden.
met andere os9 clients kan ik de printer wel zien en ook printen.
het gaat hier ook om een epson styules color 1520 die via een usb parallel kabel verbonden is.
iemand ideeen hoe ik dit werkend krijg?
Pagina: 1