Ik heb hier een database met allemaal klanten. Nu heb ik een inlogscherm gemaakt waarmee men kan inloggen. Maar nu wil ik als ze ingelogt hebben laten zien welke producten ze afgenomen hebben. Ik heb al verschillende functies gebruikt maar ik kom er niet uit. Ik heb de functie vert zoeken al geprobeert maar dit geeft niet het wenste resultaat. Ik denk dat ik de filter moet gebruiken maar hoe moet ik deze koppelen dat hij automatisch alleen de producten laat zien voor bijv. klant p-001.
Ik denk dat je toch beter moet kijken middels de F1 hoe filters precies werken
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
het is gelukt. Maar nu wil ik dit graag koppelen aan de inlognaam van de klant. Ik heb dit al geprobeert d.m.v. een macro. Maar nu blijven de oude gegevens van de klant hier staan.
Als je wilt dat mede-GoTters je vragen kunnen beantwoorden, dan moet je iets meer informatie gevenSPOXER schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 10:50:
het is gelukt. Maar nu wil ik dit graag koppelen aan de inlognaam van de klant. Ik heb dit al geprobeert d.m.v. een macro. Maar nu blijven de oude gegevens van de klant hier staan.
Wat simpele vragen die in me opkomen:
Hoe heb je inlognamen, waar registreer je die, hoe en waar wil je het precies koppelen, hoe zit die Macro in elkaar, wat doet die macro niet, wat zou die macro dan wel moeten doen, waar staan oude gegevens, wanneer moeten gegevens worden geupdate.
Je ziet veel vragen, weinig antwoorden in je korte stukje tekst
NOFI, ik probeer je alleen maar op weg te helpen zodat ik en meerdere bezoekers jouw concrete vraag duidelijk kunnen beantwoorden
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
ik heb een blad gemaakt waarin de inlognaam staat, daarnaast de datum van de aankopen, hierna het product en als laatste het bedrag. Via de uitgebreide filter kan ik al laten zien welke producten een bepaalde klant afneemt. Ik heb hierna een marco gemaakt van op het moment dat de klant inlogt. Via de marco wordt de uitgebreide filter geactiveerd en moet hij alle afgenomen producten laten zien. Dat doet hij ook voor 1 inlognaam maar wanneer ik een andere inlognaam invoer dan blijven dezelfde gegevens er staan.
Pagina: 1