Toon posts:

[XP] Na reparatie kom ik m'n pc niet meer in*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn laptop is gisteren teruggekomen na een beelscherm reparatie bij Medion. Helaas vraagt winXP nu om een wachtwoord bij login. Ik zelf heb in ieder geval geen wachtwoord ingesteld.

Op het moment dat ik op mijn/ vriendins login button druk vraagt hij om een password. Maar ik kom er niet in. Zelfs als ik in veilige modus opstart en via de Administrator account wil binnenkomen(die ik nooit heb gewijzigd) zou die *blanco* moeten zijn, maar is dat dus niet.

Verder heb ik een password tool gebruikt om de passwords maar te resetten, maar die geeft aan dat de passwords blanco zijn, wat ze ook behoren te zijn.

uitkomst password tool:

Not NT MD4 hash found
No Lanman hash found
password should be blanco
Try login with no password.
Syskey is on
Recovery Console:
Extende Set Command is DISABLED
Administrator password login ENFORCED

Als in in de recovery console wil komen moet ik een administrator password invoeren. ik ENTER dan, want het passord is blanco. Ik kom dan wel verder.

Alleen weet ik niet hoe ik nu verder moet?

Iemand een idee.

Verwijderd

En wat zegt Medion hiervan?

Verwijderd

Topicstarter
Commentaar Medion
"Als wij een reparatie aan een beeldscherm uitvoeren hoeven wij niet in het systeem te zijn. Dus hebben wij ook geen passwords ndig, we zetten hem aan om te kijken of hij het doet, maar verder niets. Het is niet in ons belang om passwords te gaan wijzigen, of om er überhaupt iets mee te doen"

Ik heb het password tooltje er nog een keer over heen gegooid.
Hij zegt tevens "no password req" voor mijn eigen account, dat kan wel kloppen. alleen bij het inloggen blijft hij erom vragen.

Kan ik in de recovery tool een nieuwe account aanmaken met een nieuw password? Dan kan ik eens proberen of dat lukt.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 10:03 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke password recovery tool heb je precies gebruikt? De 'ntpasswd' disk? :)

Verwijderd

Topicstarter
home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/

Dit is eigenlijk geen recovery tool maar een resetter. Hij kan echter niets resetten geeft hij aan want er zijn geen wachtwoorden aanwezig.......
Dus ik kan zelfs niet proberen een nieuw wachtwoord te maken.

• Lenzzz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 24-02-2025
Wat je nog zou kunnen proberen is om met superdisk het administrator wachtwoord te verwijderen.

Een soort windows omgeving waarin je ook wachtwoorden van systemen kan wijzigen

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt eigelijk o het probleem als in

Administrator password word niet geaccepteerd in de repair.

alleen dan het omgekeerde.

Bij hem werkt het password in recovery console niet en wel bij het login scherm.
Bij mij werkt het password in recovery console wel en niet bij het login scherm.

rara

Maar het rar blijft natuurlijk dat dit ontstaan is na de reparatie. Wat zou er gebeurt kunnen zijn? Ik heb namelijk geen flauw idee.

Als ik via de recovery console in dos omgeving ben kan ik niet naar document and settings hij geeft dan access denied, terwijl ik ingelogd ben als Administrator. Tevens kan ik niet in folders op de D schijf kijken :? .

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 11:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
het lijkt verdacht veel op het probleem:

HELP!!! laptop terug maar admin password aangepast

Ik ga maar opnieuw installeren....

bedankt voor de hulp

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2005 09:21 ]

Pagina: 1