Mijn laptop is gisteren teruggekomen na een beelscherm reparatie bij Medion. Helaas vraagt winXP nu om een wachtwoord bij login. Ik zelf heb in ieder geval geen wachtwoord ingesteld.
Op het moment dat ik op mijn/ vriendins login button druk vraagt hij om een password. Maar ik kom er niet in. Zelfs als ik in veilige modus opstart en via de Administrator account wil binnenkomen(die ik nooit heb gewijzigd) zou die *blanco* moeten zijn, maar is dat dus niet.
Verder heb ik een password tool gebruikt om de passwords maar te resetten, maar die geeft aan dat de passwords blanco zijn, wat ze ook behoren te zijn.
uitkomst password tool:
Not NT MD4 hash found
No Lanman hash found
password should be blanco
Try login with no password.
Syskey is on
Recovery Console:
Extende Set Command is DISABLED
Administrator password login ENFORCED
Als in in de recovery console wil komen moet ik een administrator password invoeren. ik ENTER dan, want het passord is blanco. Ik kom dan wel verder.
Alleen weet ik niet hoe ik nu verder moet?
Iemand een idee.
Op het moment dat ik op mijn/ vriendins login button druk vraagt hij om een password. Maar ik kom er niet in. Zelfs als ik in veilige modus opstart en via de Administrator account wil binnenkomen(die ik nooit heb gewijzigd) zou die *blanco* moeten zijn, maar is dat dus niet.
Verder heb ik een password tool gebruikt om de passwords maar te resetten, maar die geeft aan dat de passwords blanco zijn, wat ze ook behoren te zijn.
uitkomst password tool:
Not NT MD4 hash found
No Lanman hash found
password should be blanco
Try login with no password.
Syskey is on
Recovery Console:
Extende Set Command is DISABLED
Administrator password login ENFORCED
Als in in de recovery console wil komen moet ik een administrator password invoeren. ik ENTER dan, want het passord is blanco. Ik kom dan wel verder.
Alleen weet ik niet hoe ik nu verder moet?
Iemand een idee.