Audio Kanaal aanmaken?

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• wishmaster1986
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:09
Yo peepz, titel is beetje vaag zeg maar maar hoek het anders moet noemen week ook nie.

Ik wil dus winamp internet radio opnemen, heel leuk kan prima met zon proggie wak nu heb maar die neemt het hele WAVE kanaal van me comp op zeg maar... kan ik bijvoorbeeld ook het winamp naar een apart kanaal sturen op me geluidskaart zodat ik alleen dat kanaal met dat proggie opneem? en dus nie internetsites geluiden en msn enzovoort die dus ook op dat WAVE kanaal zitten?

laterz

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dat hangt uiteraard geheel van je type geluidskaart en de mogelijkheden daarvan ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• wishmaster1986
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:09
het is een trust 5.1 Sound Expert Digital Surround 511.

of bedoel je dat nie?? of wil je er wat specs bij? :)

[ Voor 15% gewijzigd door wishmaster1986 op 23-03-2005 10:00 ]

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:22

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Jawel, ligt aan de drivers... Maar ik geloof niet dat ik ooit gezien heb dat je kan kiezen naar welke in/output je een geluid stuurt... Kan me vergissen natuurlijk...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

Als je total recorder gebruikt, neemt-ie inderdaad gewoon alles op wat je geluidskaart afspeelt. Als je een onbeveiligde stream hebt, kan je met winamp gewoon opslaan als wav of een andere stream-ripper gebruiken.

Dat is ook het hele idee van total recorder, zet anders gewoon je windows geluiden uit.... Verder geef je niet aan welke programma's je gebruikt en wat voor een hardware je hebt. Probeer dat volgende keer wel te doen en probeer svp volgende keer ook gewoon in volwassen nederlands te schrijven
peepz ... maar hoek het anders ... week ook nie ... me comp ...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.