[2000] Programma gebruikt CPU 100%

Pagina: 1
Acties:

• MasterMido
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-04 20:49
Er draait hier een programma HCAMIT6 dit programma is voor een machine. Maar nu is het probleem wanneer ik het programma opstart dan word de CPU volledig belast. :S Weet ook iemand hoe je uit kan lezen waarom het programma zoveel gebruikt. Of een fout ergens kan uitlezen(eventvieuwer niet daar staat niets daarover)

Dus ik zoek programma waarmee je kan uitlezen waarmee eigenlijks cpu zoveel word belast. Dan bedoel ik niet Taakbeheer.

Specs:
Windows 2000
192mb ram
400mhz.

De computer communiceert via een netwerkje met de machine.

Dit programma heeft eerst altijd goed gewerkt op een oude Pc maar sinds het op deze computer staat heeft het nooit goed gewerkt.

[ Voor 6% gewijzigd door MasterMido op 23-03-2005 11:15 ]

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 11:14

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Na enig twijfelen of ik zou vragen wat je allemaal al geprobeerd hebt, toch maar besloten om eens "google", "sysinternals" en "process explorer" te roepen.....

Lees ik straks wel wat je al geprobeerd / gevonden hebt..... 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Coach4All op 23-03-2005 10:00 ]

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 31-03 08:24
Of de leverancier van het programma?? Dat doet vaak ook wonderen..

• MasterMido
Ik heb het geheugen naar 192 gebracht was eerst minder. En dan het wisselbestand groter gemaakt. De computer freeze ook vaak voor een aantal seconden als dat programma is opgestart.

• MasterMido
Google heb ik al gebruikt om te zoeken naar het programma maar daar kon ik niks van vinden.

Kan je Pc ook eventjes bevriezen als de netwerkkaart op de verkeerde snelheid staat?

Verwijderd

Kijk toch eens in de window taakbeheer of de prioriteit van het proces misschien niet automatisch op "high" of "real time" gezet wordt. Als dit het geval is zet hem dan eens op "normaal"en kijk of het helpt.

• MasterMido
Hij staat op normaal heb ik ff gekeken.

• MasterMido
Netwerkkaart was het ook niet. Vervangen door nieuwere. Ik ga denk ik maar Windows XP er op zetten.
Pagina: 1