[tweakers]probs met admin op tweakers.net

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
Ik heb geen idee waar ik nog heen moet dus plaats het hier maar even - hopelijk kan iemand mij helpen!

Ik heb nu al tweemaal een (naar mijn mening absoluut onterechte) ban gehad van Longbeard op tweakers.net (gaat dus niet over GoT!).
De eerste keer heeft de bemiddelaar mij in het gelijk gesteld en is de ban ongedaan gemaakt. Nu heb ik weer een ban, mede dankzij exact dezelfde advertentie als waar ik de eerste ban voor kreeg!

Helaas krijg ik van de bemiddelaar alleen geen antwoord!
Wat moet ik nu doen??

Ik kan werkelijk niks doen op tweakers.net - zelfs niet wanneer de (tijdelijke) ban weer voorbij is!
Ik vind tweakers.net een geweldige site en een mooie community, onder andere om spullen aan te bieden waar ik niks meer aan heb en waar ik graag een mede-tweaker een plezier mee doe voor een leuk prijsje.
Maar Longbeard blijft mij betichten van bedrijfsmatige commerciele handel!
Ik heb het adgelopen half jaar iets van 4 a 5 producten aangeboden (hoezo bedrijfsmatig??). Probleem is dat een aantal van deze producten (zo goed als) nieuw waren. Twee waren gewonnen producten via prijsvragen waar ik niks mee deed. 1 betreft 90 stuks netwerkapparatuur die ik over heb en die ik zelfs voor een euro, een bos bloemen of een flesje wijn wel weg wil doen! (vind het namelijk gewoonweg zonde om het naar het grof vuil te doen) en tot slot een backUPS die het bij mij niet doet vanwege verdeelstekkers (10 minuten gebruikt - dus eigenlijk gewoon splinternieuw).

De verwarring omtrend de 90 stuks netwerkapparatuur kan ik nog inkomen (partijhandel is immers vaak commercieel - maar toch niet wanneer het zelfs voor een miniem bod of desnoods zelfs gratis weggaat!).
Echter dat alles waar het woordje "nieuw" in voorkomt ook automatisch bedrijfsmatig en commercieel zou zijn - zelfs na een uitleg van mijn werkelijke bedoelingen - gaat mij de pet te boven!

Iemand adviezen wat ik nu moet doen? Want op deze manier is tweakers.net voor mij niet meer bruikbaar... Ben redelijk ten einde raad!

(P.S. ik heb het maar in dit forum geplaatst omdat ik vrees dat het in de andere fora al snel gezien wordt als een flame richting Longbeard. Zo is het dus NIET bedoeld - ik vraag mij gewoon serieus af wat ik moet doen)

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Als het om een een advertentie (in VA gaat) kon je je vraag beter hier stellen: Buyers Zone

:)

Daarnaast denk ik, helaas, dat je toch maar weer moet wachten op de bemiddelaars. Ik weet dat het een tijdje geleden heel druk was, maar bemiddelaars zijn ook maar mensen en die zitten niet 100% van de tijd achter hun PC :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Dit heeft niks met het forum te maken, waar Lieve Adjes voor bedoeld is. Ik move hem echter niet naar Frontpage Algemeen, maar doe hem dicht, aangezien bemiddelzaken niet in't publiek worden behandeld.

kazz1980, ik zal hier even navraag over doen bij mijn Doktersteam-collega's over het bemiddelen in deze zaak, je krijgt zo snel mogelijk wat te horen :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.