[Iframe] Filteren op extentie

Pagina: 1
Acties:

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05 11:07
Ik gebruik een Iframe om op een intranet de inhoud van een directory op een fileserver te laten zien.
Er staan een aantal .doc files, maar ook 1 .ini file.

Is het mogelijk om een Iframe te laten filteren op extentie? Of hoe zou ik dit kunnen oplossen?
Ik wil dus alleen de .doc files zien

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:18
Nee met HTML kan dat niet. Dat is een server-sided aangelegenheid.
Bekijk de mogelijkheden van Apache daar eens voor :)

Motor onderhoud bijhouden

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:18
Sorry op 'sluiten' geklikt in plaats van 'verstuur wijzigingen' :P

Misschien hebben mensen hier nog tips.

Motor onderhoud bijhouden

• Jamaicaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Misschien .ini bestand een verborgen bestand van maken en dan iid in Apache ofzo aangeven dat je verborgen bestanden niet wil laten zien, of met een htaccess misschien?

Verwijderd

php kan ook directory listings weergeven en daarbij kun je ook filteren op extensie.
Misschien een ideetje :)

• MuddyMagical
Jamaicaman schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 09:27:
Misschien .ini bestand een verborgen bestand van maken en dan iid in Apache ofzo aangeven dat je verborgen bestanden niet wil laten zien, of met een htaccess misschien?
Dit is helaas niet mogelijk omdat de server itself in de VS staat en ik geen beheerder van dat ding ben.
PHP is wel een ideetje.. Eens even kijken of ik dit als PHP beginneling voor elkaar ga krijgen!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

MuddyMagical schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 12:29:
[...]

Dit is helaas niet mogelijk omdat de server itself in de VS staat en ik geen beheerder van dat ding ben.
PHP is wel een ideetje.. Eens even kijken of ik dit als PHP beginneling voor elkaar ga krijgen!
Ga niet het wiel opnieuw uitvinden, tenzij je ervan wilt leren \o/

Anders: http://www.hotscripts.com/search/3245702.html (hoop dat het goed gaat :?, anders even zoeken op 'directory listing' :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• MuddyMagical
BtM909 schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 12:34:
[...]

Ga niet het wiel opnieuw uitvinden, tenzij je ervan wilt leren \o/

Anders: http://www.hotscripts.com/search/3245702.html (hoop dat het goed gaat :?, anders even zoeken op 'directory listing' :)
Leren wil ik altijd, maar dat doe ik in dit geval wel door er een paar dingen uit te slopen.... :+
Pagina: 1