Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[How-TO] video observatie systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen,

Gisteren is mijn ouders' auto bekrast met bepaalde woorden. Dit is nu al de 2e keer dat dit gebeurt en het is natuurlijk jammer om daar de noclaim die opgebouwd is voor in te leveren.

Waar het nu op neer komt;

Mijn ouders willen een video observatie systeem hebben waarbij dus lekker in de gaten gehouden kan worden wat er gebeurd buiten. 's nachts moet dit natuurlijk opgenomen maar dan is het geval dat zon videoband maar voor max 3 uur kan opnemen.

Nu dacht ik dus, nu kan dat eventueel toch ook allemaal computer gestuurd geregeld worden?
Heeft iemand een idee hoe ik dit het beste kan aanpakken en welke spullen daar eventueel voor bendogid zijn?

Greetz,

Mike

• Carstijn
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-11 20:10
je hebt een programmatje crime catcher dat foto's (of misschien wel filmpjes) maakt als er iets beweegt. Dus dat scheeld al een hoop ruimte als er nix gebeurt.

Het enige dat je hier voor nodig hebt is een goed web cam en je pc.

Ik weet niet hoe donker het bij jou in de straat is, misschien heb je iets van een infrarood spot of een nightcam nodig of zo.

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ik denk idd dat wat carstijn zegt een goede oplossing is, anders heb je 10uur video om na te kijken :)

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 15:54

AcouSE

Swedish Chef

[faq]De Algemene FAQ[/faq]:
Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt Gathering of Tweakers je te hoog gegrepen, dan is BeginnersWeb een mooi en goed alternatief.
Kortom, doe eerst zelf eens je best. Kom je er dan nog niet uit kun je met concrete vragen komen.

Dit topic is gesloten.