[Pics] Car hifi ingebouwd

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:44

JT

VETAK y0

Topicstarter
Ik heb gister een kissie voor m'n sub opgehaald en vandaag de zooi ingebouwd:

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.e.j.teunissen/carhifi/boven.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.e.j.teunissen/carhifi/amp.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.e.j.teunissen/carhifi/sub.jpg

Deze hing er al in:
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.e.j.teunissen/carhifi/alpine.jpg

Specs:
- Alpine CDA 9831 MP3 head unit
- Hollywood RHV 1600D, 300w@4ohm, 600w@2ohm (speelt nu op 4), subsonic gefilterd op 30hz, LPF op 80hz
- Alpine SWR 1221D in een 30l kist

Auf dieze momentum hangen er nog 2 6x9 speakers in de hoedenplank van JBL die het zeker niet onverdienstelijk doen op mijn HU. Deze gaan er later uit en dan komt er een compo in mijn deuren die actief worden gefilterd door een Alpine filter en dan actief worden aangestuurd door een 4 kanaals MTX amp. Uiteindelijk ga ik het allemaal veel netter inbouwen, maar wou het toch ff laten zien ;)

[ Voor 17% gewijzigd door JT op 23-03-2005 02:44 ]

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Pauwl
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:41
prachtige kist! :9 ;)

Verwijderd

Leuk spul. Ziet er goed uit. :)
Jammer alleen dat je nu je kofferbak bijna vol hebt. ;)

Mag ik vragen wat dat gekost heeft?

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Mwah, die kofferbak is nog voor meer dan de helft leeg. En tnx to Pauwl voor de kist ;)

Woofertje 250 euro, versterker 200.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• Pauwl
Ben blij dat het goed klinkt.

Maarreh... nog wel ff die stroomkabel vervangen he.

Verwijderd

JT schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 12:06:
Mwah, die kofferbak is nog voor meer dan de helft leeg. En tnx to Pauwl voor de kist ;)

Woofertje 250 euro, versterker 200.
Owja, de foto's geven een beetje een vertekent beeld. :)

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Dat gaat zekers gebeuren, heb al op iemand gereageerd die 2x25 heeft liggen, dat zou genoeg moeten zijn :P Maar toch....zo met zo een dun kutkabeltje en 20a zekering bij de accu, gaat het al goed hard !

Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Ik had zelf eerst ook van die smeck kabels gebruikt.
Moet je voor de grap eens je installatie een uur vol open laten staan.
Dan verbrand je je fikke als je de versterker aanraakt :)

Maar nu met een "officieel" dik kabelset gaat het prima.
Die versterker kan je nu gewoon beetpakken.

offtopic:
Als je dacht dat hier je kofferbak vol van kwam te zitten.. moet je eens bij mij achter in m'n auto kijken ;)

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:24
Hey jeffrey ik heb nog wel 50mm kabel liggen, is gvd net te kort in mijn nieuwe bak :X

BlaBlaBla

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-02 16:35

JeroenT

hoi!

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 13:51:
Ik had zelf eerst ook van die smeck kabels gebruikt.
Moet je voor de grap eens je installatie een uur vol open laten staan.
Dan verbrand je je fikke als je de versterker aanraakt :)

Maar nu met een "officieel" dik kabelset gaat het prima.
Die versterker kan je nu gewoon beetpakken.

offtopic:
Als je dacht dat hier je kofferbak vol van kwam te zitten.. moet je eens bij mij achter in m'n auto kijken ;)
De versterker wordt warmer als je dunnere kabel gebruikt? leg uit :?

• Pauwl
Lijkt me eerder dat de kabel warm wordt maar goed...

Maar 25mm2 is meeeeer dan zat, 16 gaat ook nog prima werken. 10 ook wel maar zou voor de zekerheid voor 16 danwel 25 gaan :)

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:10
Die versterker, plaats die op een driehoekconstructie, is makkelijk te bouwen en ziet er goed uit :

zo is het bij mij nu:
Afbeeldingslocatie: http://image2.showyoursound.nl/Drake/dscf0119.jpg

komt volgende week een nieuwe hu in, touchdinges van clarion.

Btw is die alpin woofer niet een beetje underpowerd zo met die versterker aangezien dat niet echt een high end apparaat is :P

Hoop geld voor dat woofertje btw, had je ook deze voor kunnen hebben:
http://www.caradio.nl/opti1232d.htm :)

[ Voor 34% gewijzigd door _Drake_ op 23-03-2005 18:50 ]

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Pauwl schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:20:

Maar 25mm2 is meeeeer dan zat, 16 gaat ook nog prima werken. 10 ook wel maar zou voor de zekerheid voor 16 danwel 25 gaan :)
Kan iemand mij uitleggen waarom in carhifi van die idioot dikke kabels gebruikt worden en voor HT 2,5/4mm? :?

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-02 08:59

Blamm

Niet meer Smart

Drake schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 18:43:

Btw is die alpin woofer niet een beetje underpowerd zo met die versterker aangezien dat niet echt een high end apparaat is :P
Onderschat die Hollywood versterker niet, die heeft een aardige reputatie opgebouwd naar wat ik gelezen heb ;)
Plague schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 19:26:
[...]

Kan iemand mij uitleggen waarom in carhifi van die idioot dikke kabels gebruikt worden en voor HT 2,5/4mm? :?
Het gaat hier om de voedingskabels van de accu naar de versterker, niet van de versterker naar de luidspreker/subwoofer.

[ Voor 52% gewijzigd door Blamm op 23-03-2005 19:30 ]

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Razorfist schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 19:29:
[...]

Onderschat die Hollywood versterker niet, die heeft een aardige reputatie opgebouwd naar wat ik gelezen heb ;)

[...]

Het gaat hier om de voedingskabels van de accu naar de versterker, niet van de versterker naar de luidspreker/subwoofer.
Explains :) Dank u

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Jeffrey, het ziet er allemaal goed uit! Kabels heb ik wel in de winkel liggen, moet je maar even langskomen. Die Jbl's doen het inderdaad erg goed, ik vond ze totaal niet scherp klinken.

Btw, je zou toch die MTX amp gebruiken?

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 13:51:
offtopic:
Dit valt nog wel mee ja :) Maar er komt nog een actief filter bij en een MTX 4 kanaals amp en een Yellowtop :P
Strider schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 16:05:
Hey jeffrey ik heb nog wel 50mm kabel liggen, is gvd net te kort in mijn nieuwe bak :X
Kom is online dan :P
Pauwl schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:20:

Ja en er komt nog een MTX bij die afgezekerd is op 50 ampere plus voor eventuele upgrades lijkt 50 in mijn geval het beste :)
Drake schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 18:43:
Die versterker, plaats die op een driehoekconstructie, is makkelijk te bouwen en ziet er goed uit :
Dit is ook nog niet definitief ;)
Grapjas :P Ze hebben dat ding een keer gemeten, 360w op 4 ohm en 620w op 2 ohm en hij is ook nog is 1 ohm stabiel :) En met het kutkabeltje van 6qmm en de 20a zekering bij m'n accu, kom ik al tot een flink trillende achterklep :P Dan staat hij alweer veel te hard, wordt je fucking doof, maar voor demo's wel lachen :P
Hoop geld voor dat woofertje btw, had je ook deze voor kunnen hebben:
http://www.caradio.nl/opti1232d.htm :)
Ik weet er nog wel twintig die ik had kunnen hebben, maar hoezo zou ik die dan moeten kiezen ?
Barry|IA schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 20:09:
Btw, je zou toch die MTX amp gebruiken?
Deze amp is klasse D dus meer vermogen met dezelfde beperkte stroom :)

Ecodan warmtepomp

• _Drake_
JT schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 21:00:
[...]

[...]

Ik weet er nog wel twintig die ik had kunnen hebben, maar hoezo zou ik die dan moeten kiezen ?

[...]
omdat dat het ding ziekelijk hard gaat (me broertje heef hem in combinatie met een Lanzar Opti2000 monoblok) voor het geld een van de beste subs die er zijn :). Alpine maakt uistekende radio's maar de speakers/subjes vind ik kwa geluid niet echt spannend (plus je betaald een hoop voor het merknaampje :) )

Verwijderd

Wordt wel een vette set gast :9

Ik ga deze pics aan me pa laten zien..; kijk pa, zó installeer je een sub in de auto" :P

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Drake schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 21:26:
[...]

omdat dat het ding ziekelijk hard gaat (me broertje heef hem in combinatie met een Lanzar Opti2000 monoblok) voor het geld een van de beste subs die er zijn :). Alpine maakt uistekende radio's maar de speakers/subjes vind ik kwa geluid niet echt spannend (plus je betaald een hoop voor het merknaampje :) )
Ik kies toch liever voor kwaliteit ;) Voor 269 zijn er subs te krijgen met meer uitslag dan de Lanzar en als je die dan in een open kist propt dan gaat het nog harder. Het gaat mij puur om de geluidskwaliteit en op dat gebied doet hij het echt perfect :) Lekker strak en diep in een klein kissie. En ondanks dat ik niet hard HOEF, gaat hij dat wel, met die 20a die die nu nog maar max heeft, trilt de achterklep al flink als ik wil. Maar das al niet leuk meer qua geluidsniveau.

En die Lanzar Opti is niet ziek, vraag Pauwl maar wat ziek is >:)
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 21:46:
Wordt wel een vette set gast :9

Ik ga deze pics aan me pa laten zien..; kijk pa, zó installeer je een sub in de auto" :P
Het ziet er leuk uit, maar het ligt er hier nog redelijk slordig in :) En tnx, gaat idd een coole set worden, jammer dat ik in m'n deuren geen ruimte heb voor dubbel 16cm ;(

[ Voor 20% gewijzigd door JT op 24-03-2005 00:34 ]

Ecodan warmtepomp

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:45

voodooless

Sound is no voodoo!

JT schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 00:33:
Het ziet er leuk uit, maar het ligt er hier nog redelijk slordig in :) En tnx, gaat idd een coole set worden, jammer dat ik in m'n deuren geen ruimte heb voor dubbel 16cm ;(
Ach, beetje knutselen met wat polly en MDF, en je kunt er 12" in kwijt :+

[ Voor 3% gewijzigd door voodooless op 24-03-2005 01:47 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
deepspace schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 01:45:
[...]

Ach, beetje knutselen met wat polly en MDF, en je kunt er 12" in kwijt :+
Als ik het wil, dan moet ik een COMPLEET NIEUW deurpaneel gaan bouwen...Dat geld kan ik dan beter steken in een betere compo.

Ecodan warmtepomp

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:00

Jag

Razorfist schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 19:29:Het gaat hier om de voedingskabels van de accu naar de versterker, niet van de versterker naar de luidspreker/subwoofer.
Dat verklaart nog steeds niks; het grote verschil zit hem in 14 Volt en 230 Volt.

P = V * I

Dus bij een gelijk vermogen, moet de stroom toenemen als de spanning daalt. Kortom: door de voedingskabels van autoamps loopt een veel grotere stroom dan door de kabels van een 230V amp. En de hoeveelheid stroom die door kabel loopt, bepaalt hoe dik ie moet zijn. 1.25mm2 voor 16A, 2.5mm2 voor 32A, enz.

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Doorsnede hangt ook af van de lengte :)

Ecodan warmtepomp

• Afterburner79
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Afterburner79

weak input?

(overleden)
FF een kleine tip:
Voor diegene die geen ruimte kwijt willen aan een extra subwoofer (ikzelf dus) raad ik aan om een keertje naar de JBL 595 Limited serie te kijken . . . }) Kost wat, maar dan blaas je ook Watt!
(150W RMS p/s bij 4Ohm, 3way. Mid+High en Sub kun je appart versterken)
Persoonlijk vind ik ze fenomenaal klinken.

Doe er nu al weer een jaartje of 4 mee met mijn setje.
Als ik mijn kofferbak opentrek is het eerste wat mensen vragen : "Waar is je sub?".
Dan laat ik ze wel eens mijn Hoedenplank optillen (ong. 15 kilo).
Moet je die gezichten zien, haha > :o

Ik moet vaak veel spullen meenemen en dan hoef ik alleen mijn hoedenplank maar te ontkoppelen.
1x Quickcon en los is tie weer.

Leuk topic :Y)

It seems like I'm always getting stuck, between the handshake and the f**k ! < Fulltime partytimer! >
Whatever happens, be a Buddha!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:24
Ja ICQ heeft een update nodig hiero, en daarvoor moet ik een nieuwe trillian downloaden met mijn 56k :X ik vroeg toch nie voor nix jouw msn pas :>

Maar als we dan gaan patsen hier:

Afbeeldingslocatie: http://img232.exs.cx/img232/8700/dscf00078ys.jpg

Heeft 1 week gespeelt en toen parkeerde ik mijn auto tegen een boom :'(

BlaBlaBla

• Pauwl
Ik had het gelezen... echt minder man.

Ik heb ook nog wel wat pics maar ik wacht tot die luie gasten van sys m'n showcase goedkeuren :P

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:22

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

JT schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 02:26:
Doorsnede hangt ook af van de lengte :)
Nope

Electrische weerstand is afhankelijk van de lengte, doorsnede en materiaalsoort.

Neem anders een regenpijp met een doorsnede van 10 cm: ook al maak je die 10 kilometer lang, de doorsnede blijft nog steeds 10 cm.

Hier kon uw advertentie staan

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Nitroglycerine schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 09:07:
[...]

Nope

Electrische weerstand is afhankelijk van de lengte, doorsnede en materiaalsoort.

Neem anders een regenpijp met een doorsnede van 10 cm: ook al maak je die 10 kilometer lang, de doorsnede blijft nog steeds 10 cm.
Waarom denk je dat ze bij electriciteit vervoeren zulke hoge voltages gebruiken, omdat naarmate het langer wordt, het voltage ook lager wordt. Of denk is aan de 100 volt speakersystemen :)

Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Bij elektriciteit heb je toch altijd verlies? Een deel van de weerstand door de kabel wordt in warmte omgezet.
Dus idd, hoe verder je wilt gaan hoe meer je aan het begin van de kabel moet gaan compenseren voor de verliezen. Dat betekent er meer power aan het begin instoppen. (dit gaat in principe voor alles op, je hebt altijd verliezen en je zult daarrvoor altijd er meer 'iets' aan het begin in moeten stoppen om genoeg 'iets' aan het eind van het traject over te houden.)

En verder:
Gaat dit een 'check-mijn-pimp-car-soundsystem' topic worden? 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2005 15:33 ]

• KILLorBE
  • Laatst online: 28-06-2024
JT schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 11:37:
Waarom denk je dat ze bij electriciteit vervoeren zulke hoge voltages gebruiken, omdat naarmate het langer wordt, het voltage ook lager wordt. Of denk is aan de 100 volt speakersystemen :)
Volgens mij doen ze dat omdat het goedkoper is en omdat het verlies lager is...
Voorbeeld1:
P=120W U=12V I=10A
Weerstand van draad X =0,2 Ohm
Spanningsval=IxR --> 10x0,2=2V

Voorbeeld 2:
P=120W U=120V I=1A
Weerstand van draad X =0,2 Ohm
Spanningsval=IxR --> 1x0,2=0,2V

Het overgebleven vermogen van voorbeeld 1 = 12-2x10=100W
Het overgebleven vermogen van voorbeeld 2 = 120-0,2x1=119,8W

• _Drake_
JT schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 00:33:
[...]

En die Lanzar Opti is niet ziek, vraag Pauwl maar wat ziek is >:)

[...]
700 Watts RMS Power into 4 Ohms
1100 Watts RMS Power into 2 Ohms
1600 Watts RMS Power into 1.3 Ohms
2000 Watts Max Power into 1.3 Ohms
4000 Watts Bridged Max Power into 2 Ohms
1 Ohm Stable

dat zijn voor een versterker van 500 euro anders behoorlijk zieke waardes, en de opti serie van lanzar is van behoorlijk goede kwaliteit. en een sub van 269 euro met een hogere uitslag :P laat maar zien dan ;)
(nofi)

• Xander
  • Laatst online: 21:44
JT schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 11:37:
[...]

Ja, je hebt in principe gelijk over die langere kabels, alleen je verwoord het een beetje moeilijk waar Nitroglycerine kennelijk over valt...
Nitroglycerine schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 09:07:
[...]

Nope

De weerstand is dus afhankelijk van de lengte de doorsnede en de materiaalsoort, de doorsnede is niet afhankelijk van de lengte. (In de zin van: Je kabel wordt niet dikker als je een langer stuk pakt... maar je hebt inderdaad wel dikkere kabels nodig voor een langere afstand). Maargoed, di's mierengeneuk 1st class. :P

Het ziet er wel netjes uit, ik zou zelf alleen niet zoveel ruimte overhebben voor een subwoofer, maar ik ben ook niet zo into car-audio... :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Sick Nick
  • Laatst online: 22-02 21:52

Sick Nick

Drop the top!

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/nroos1/dai/audio.jpg

Zo ligt het bij mijn charade achterin, achterop de sub zit nog een 4 kanaals MTX geschroefd voor de 4 MTX frontspeakers :9 Verder een MTX amp voor de sub en een 1.5F Dietz powercap.

Zit nu wel een grill voor de sub omdat ik te vaak spullen mee moet nemen achterin en ik geen extra beschadigingen wil hebben aan m'n sub. Er zit al een krasje op de conus (verflaagje eraf, kan geen kwaad maar gewoon minder mooi).

[edit]

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/nroos1/kofferbakruimte.jpg
Heb nog genoeg ruimte achterin trouwens :p Deze hoedenplank zit er niet meer in, heb een grijze gemaakt omdat het rood toch niet was wat ik wilde. De nieuwe is ook iets dikker en steviger (18mm mdf) zodat ie niet meer stuitert. Zitten ook 2 gaten in om de bas lekker vol voorin te laten komen.

[ Voor 29% gewijzigd door Sick Nick op 24-03-2005 18:04 ]

• _sepulnation_
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:19
beetje offtopic, maar ik ben ook op zoek naar een leuke sub+speakers voor in de auto. Weet iemand geen site waar veel foto's van setups in staan. Geen echte winkel dus maar soort show case.

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Drake schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:45:
[...]

1 Ohm Stable

dat zijn voor een versterker van 500 euro anders behoorlijk zieke waardes, en de opti serie van lanzar is van behoorlijk goede kwaliteit. en een sub van 269 euro met een hogere uitslag :P laat maar zien dan ;)
(nofi)
Allereerst: kwantiteit zegt bar weinig over de kwaliteit !

Zal ik je iets leuks vertellen ? De Opti heeft een xmax van 14mm, en dat heb ik ook :o Dus echt harder gaat hij niet eens. Ground Zero GZHW30 kost 249 euro, xmax van 18mm en dat heeft de Radioactive serie ook, die kost 189 euro.

Enneh, Lanzar neemt het niet al te nauw met zijn opgegeven waardes van versterkers ;) Voor de rest lijkt het me een leuk blok voor het geld. Maar ik probeer niet te zeggen dat Lanzar slechter is ofzo, maar Lanzar is zeker niet heilig en beter dan andere merken. Ik zou nou wel is concreet van je willen horen wat er beter is aan Lanzar behalve het opgegeven vermogen.

Ecodan warmtepomp

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:49
Leuke setjes! En leuk gedaan! :)

Alleen beetje jammer van de auto's zelf, die vind ik allemaal wat minder... ;)

Maarja smaken verschillen!

• Sick Nick
  • Laatst online: 22-02 21:52

Sick Nick

Drop the top!

_sepulnation_ schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 19:13:
beetje offtopic, maar ik ben ook op zoek naar een leuke sub+speakers voor in de auto. Weet iemand geen site waar veel foto's van setups in staan. Geen echte winkel dus maar soort show case.
www.showyoursound.nl

Staat helemaal vol met showcases voor al je ideetjes, ook een goed forum erbij voor wat extra info mocht je dat willen :)

• Youri681
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09-2025
en zo ziet het er bij mij uit:

Afbeeldingslocatie: http://memimage.cardomain.net/member_images/6/web/414000-414999/414785_29_full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://memimage.cardomain.net/member_images/6/web/414000-414999/414785_37_full.jpg

• Barry|IA
Vette sets allemaal! Is er ook iemand met dipool laag in de auto? :P Lijkt niet serieus maar, vooral als caraudio, lijkt het mij een zéér goed systeem!

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• Pauwl
Drake schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:45:
[...]

1 Ohm Stable

(nofi)
Och van lanzar is het bekend dat ze wat overdrijven met hun waardes. Hij is 1 ohm stabiel maar daar wordt geen waarde van opgegeven? :? Het zal vast geen beroerde versterker en sub zijn maar om nou te zeggen dat er voor het geld niets beters te krijgen is...

Wat trouwens ook een heel aardige tip is voor mensen die veel vermogen willen hebben voor niet al te veel geld:

Audio System Twister F2-500

Technische specificaties:
Vermogen:
2 x 230 Watt RMS op 4 ohm
2 x 390 Watt RMS op 2 ohm
2 x 590 watt RMS op 1 ohm
1 x 800 Watt RMS gebrugd op 4 ohm
1 x 1180 Watt RMS gebrugd op 2 ohm
Lowpass regelbaar tussen 45 - 300 Hz.
Highpass regelbaar tussen 20 - 150 Hz
Frequentiebereik: 10 - 160.000 Hz
Signaal/Ruis verhouding bij 90% vermogen 10Hz - 22KHz: 104 dB
Dempingsfactor: > 400
Gevoeligheid: 0.17 - 4.3 Volt
Afmetingen: 220x550x50

Voor 400 euro :9

Kan hem niet direct linken maar staat op www.audio-system.nl :)

Anyway, m'n foto's zijn eindelijk goedgekeurd en zijn te zien op: http://www.showyoursound....case/Showcase.asp?id=2515

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Barry|IA schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 20:20:
Vette sets allemaal! Is er ook iemand met dipool laag in de auto? :P Lijkt niet serieus maar, vooral als caraudio, lijkt het mij een zéér goed systeem!
Ja tuurlijk, je plaatst gewoon even een sub van 40x40x40 in je auto :X En dan heb ik de uitstekende woofers nog niet meegeteld :o

[ Voor 9% gewijzigd door JT op 24-03-2005 22:39 ]

Ecodan warmtepomp

• Bor
  • Laatst online: 21:18

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Lol, ziet er goed uit, maareh.. Waarom krijg ik het gevoel dat jouw audio installatie meer waard is dan de auto waar je het in hebt gebouwd?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Dat is het nog niet hoor :P Maar het zal tegen het einde wel in de buurt komen denk ik. Komt dan ook een mooi alarm in :Y)

Ecodan warmtepomp

• Pauwl
Och dat is toch niet zo erg? Je kan het vrij makkelijk weer overzetten als je een andere auto hebt gekocht :)

Vaak gaat je audio langer mee dan je auto :P

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Precies, ik heb er ook totaal geen problemen mee :)

Ecodan warmtepomp

• Barry|IA
Pauwl schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 23:27:
Vaak gaat je audio langer mee dan je auto :P
Idd, vooral met zijn rijstijl. Damn, hij rijdt hard! >:)

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
offtopic:
Tja, ik kan me niet laten inhalen op de snelweg door een Uno, met 4 sjonnies en blauwe neon op de hoedenplank met 140km/h :P

Ecodan warmtepomp

• Afterburner79
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Afterburner79

weak input?

(overleden)
Nou nog een cd'tje met Bassline van 300 BPM en je kan zo stratenmaker worden . . .
> Jongen's waar is de trilplaat? Oh laat maar, Youri heeft z'n auto bij . . . :+

It seems like I'm always getting stuck, between the handshake and the f**k ! < Fulltime partytimer! >
Whatever happens, be a Buddha!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Als je niet oppast gaat je muziek dadelijk nog hader dan je auto :P
Pagina: 1