Toon posts:

[Firefox] alle varianten van website opgeven als exception

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil in Firefox voor bepaalde sites exceptions instellen mbt cookie handling enz.
Wat ik wil is dat hij alle mogelijke variaties op bijvoorbeel abcd.nl pakt. Dus naast www.abcd.nl ook user.abcd.nl enz enz.
Hier moet een simpel commando voor zijn, maar *.abcd.nl en abcd.nl werken niet en verder dan dat kom ik niet.
Deze vraag is vast eerder gesteld, maar ik weet helaas geen manier om mijn vraag dusdanig specifiek te formuleren dat ik naar een antwoord kan zoeken op dit forum aangezien het niet een Firefox gerelateerd probleem is, maar meer een stukje algemene kennis dat bij mij ontbreekt.
Alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die hier het antwoord op heeft?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Normaliter kick je pas na 24 uur ;)

Wat betreft je probleem: Ik dacht dat abcd.nl automatisch alle subdomains blokkeert :?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Dat dacht ik zelf ook, maar hij pakt er een paar niet, dus neem ik aan dat er een specifieker commando moet bestaan.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
En gewoon .domein.suffix? Werkt dat wel? (met expliciet dat puntje voor de domeinnaam :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Maakt geen verschil.
Waar het denk ik mee te maken heeft is dat Firefox bepaalde instellingen absoluut opvat. Daarmee bedoel ik dat als je bij Cookies of Load Images 'for the originating web site only' aanvinkt, het dit voor alle websites toepast, inclusief websites die je bij Exceptions juist hebt ingesteld als websites waarvoor dit wel is toegelaten.
Of heeft dat er niets mee te maken?
Pagina: 1