Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
In apparaatbeheer dubbelklikken op de gewenste "universele host-controller". Vervolgens op het tabblad geavanceerd "USB-foutdetectie uitschakelen" aanvinken.
Tnx voor je snelle reactie, bleek dat ik met een iets andere zoek actie (maakte een typo...) het ook vond...
Maar ik vind het eigenlijk een beetje scherige manier... want nu zijn alle foutmeldingen uit geschakeld, ook de nuttige...
Maar ik vind het eigenlijk een beetje scherige manier... want nu zijn alle foutmeldingen uit geschakeld, ook de nuttige...
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Misschien een idee om de gevonden oplossing hier ook bij te zetten?
[ Voor 4% gewijzigd door Parody op 23-03-2005 09:39 ]
@Parody
Zie de oplossing van CowArt, en die werkt in princiepe ook wel, maar ik vind het niet echt een nette oplossing.
Zie de oplossing van CowArt, en die werkt in princiepe ook wel, maar ik vind het niet echt een nette oplossing.