Toon posts:

A7V zonder problemen ...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dus heel ff kwijt dat mijn A7V + T-bird 800 al een heel tijdje (zo lang ik em heb) stabiel en probleemloos lopen. Al dat gezeur van mensen waar ie "niet werkt" of "raar doet" doet het bord geen eer aan terwijl het echt een prima bordje is. Daarom heb ik ff een A-gifje in elkaar gezet om mijn woorden kracht bij te zetten ...

I rest my case.

<Nu krijg ik vast veel commentaar...>

The Entertainer

• MXL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-05 08:17

MXL

De mijne is in de drie weken dat ik hem al heb nog geen enkele keer vastgelopen.

Ik ben ook erg tevreden.

Powered by Solarfrontier 3060 Wp

Verwijderd

Dat wisten een heleboel mensen al een tijdje maar er zijn ook mensen die problemen met dit bord hebben, let maar op.:Z

• MartNL
  • Laatst online: 31-08 20:02

MartNL

&nbsp;

Die van mij loopt ook heerlijk stabiel..
(wat ik er ook mij uitspook)..
Ben er dus ook erg blij mee..
Mart:z

Verwijderd

Ik sluit mij aan bij deze hegemonie voor het Asus A7V moederbordje. Super :)

• JvdBosch
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-08 22:04
Me 2

e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
me 3

Verwijderd

Ik had wat problemen, maar dat kwam [komt] door dat ik geen merkgeheugen had gekocht.

Setting in BIOS gewijzigd [DIMM Interleave op DISABLED gezet] en geen problemen meer.

Boardje rocked nu, geen problemen meer gehad!

Verwijderd

ehm....

me4? *D

Verwijderd

me5

Verwijderd

me6

euh ik blijf erbij dat het een meuk bord is :)

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik sluit mij aan bij deze lijst door te stellen dat mijn KT7, net als de A7V probleemloos loopt.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
* DRaakje 2

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Hier ook een blije gebruiker :)
Ik heb dan wel een A7Pro (nieuwe versie van de A7V) :9

Alle proemn in n drek

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-08 10:36
en ik wel ffe kwijt dat dat #$%@#$@% bord bij mij niet stabiel te krijgen was.

zal wel weer aan m'n geheugen f zo hebben gelegen, of de geforce2+sblive combinatie.

mijn KT7 loopt nu wel goed!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op maandag 08 januari 2001 22:56 schreef The_Entertainer het volgende:
Ik wil dus heel ff kwijt dat mijn A7V + T-bird 800 al een heel tijdje (zo lang ik em heb) stabiel en probleemloos lopen. Al dat gezeur van mensen waar ie "niet werkt" of "raar doet" doet het bord geen eer aan terwijl het echt een prima bordje is. Daarom heb ik ff een A-gifje in elkaar gezet om mijn woorden kracht bij te zetten ...

I rest my case.

<Nu krijg ik vast veel commentaar...>

The Entertainer
Indeed.... Ik heb na weken martelen eindelijk m'n bak stabiel lopen... mja.. wilde ik weer geheugen bijplaatsen, sliktie weer geen infineon naast het dimmetje wat ik er al in had :(
Ik heb er enorm veel mee gezeik mee gehad.... echt VEEL.... (eerst onnodig veel door een onstabiel bordje... omgeruild... en een heleboel problemen waren over).
Hoewel ik dus nu wel tevreden ben over de resultaten, zou ik de A7V niet snel weer kopen.... (misschien de nieuwste revisie)... maar de rev 1.02 of ouder dus ECHT NIET......
Pagina: 1