Toon posts:

[MSN] Kleurschema

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wat problemen met de kleurschema's in MSN 6.2. Heb met de search niks kunnen vinden wat hierop lijkt.

In de standaard toolbar van een chatscherm kun je de kleur dus veranderen. Echter, bij elke contact moet ik dit apart instellen. Elke nieuwe contact geeft een standaard blauw chatscherm. Alle contacts die ik heb gehad geven daarna de ingestelde kleur.

Daarnaast, als ik reboot, is alles weer gereset en kan ik opnieuw beginnen. Is het niet mogelijk om gewoon in te stellen dat álles áltijd één bepaalde kleur heeft? Voor alle contacts, ook na 'n reboot? :?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Als je het nou ipv per contact instelt, gewoon via het main MSN venster doet (Tools | Options...) ?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:46

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

ik heb net zoiets, maar dan alleen als MSN de verbinding verbreekt.. dus als die er in eens uit vliegt.. zijn alle vensters (bij ALLE contacten dus) weer gereset naar standaard :?

Maar bij normaal rebooten enzo heb k er geen last van..

Misschien MSN eens reinstallen ofzo?
Lijkt me niet helemaal goed te zijn.. bij mij kan ik er nog wel mee leven :P maar als t iedere keer zo is... zou k ook gek van worden denk ik :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Verwijderd

Topicstarter
Tja, 't probleem is, ik hou niet van die drukke balken vol grote knoppen en het standaard blauw :) Dus ik maak die schermpjes grijs, zet die balk uit, en 't lijkt weer ergens op. Maar elke keer die balk aanzetten, kleur terugveranderen, etc. is vrij veel werk.

Standaard toolbar aanlaten/uitzetten heeft trouwens geen effect. Reïnstallen ook geprobeerd. Eveneens MSN Plus! aan/uit/reïnstall.. Geen effect ;(
BtM909 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 22:06:
Als je het nou ipv per contact instelt, gewoon via het main MSN venster doet (Tools | Options...) ?
Ehm.. het enige wat bij Tools staat zijn de achtergronden, maar dat verandert niks. Ik gebruik gewoon de standaard achtergrond, maar dan met een ander kleurtje.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2005 22:17 ]