Toon posts:

Wat is de reden van mijn BAN???

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zegt u het maar...
niet dringen, er is plek genoeg..

Zie OTF voor verder verduidelijking..

Mijn originele nick is dus Kire, maja, dies ff gebanned...
Naar mijn weten ben ik nerges TE VER gegaan..Tenzij je gaat mierenneuken, maar dan kan je half GoT wel bannen...
Welk adje heeft er een Bad day?? want 't gaat nerges over hoor..
Alvast bedankt.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 22:18

Floor-is

5.2

Ik heb je gebanned om je een dagje tot rust te laten komen, was nog bezig met mail, maar duurde allemaal langer dan verwacht. (Mijn excuses daarvoor).

Ik heb het niet alleen besloten overigens (dat mag niet, is onze policy).

Je bent gebanned omdat je je niet kon gedragen, 3 slotjes op een avond en geen zinnige reply's was in dit geval even genoeg. Morgen omstreeks 18:00 zal ik je weer "aanzetten".

Bericht hierboven

Verwijderd

Topicstarter
Je bent een schat!
:r

Vol verwachting klopt mijn hart...

Verwijderd

Goed onderbouwde kritiek. :)

• Floor-is

Floor-is

5.2

Als je zo reageert, dan niet, dan laat ik je lekker staan op deze manier. Laat het een les voor je zijn, op deze manier ga je niet met mensen om. Niet met modjes en adjes, maar ook niet met gebruikers.

Je nieuwe user heeft dus bij deze ook een waarschuwing.

Bericht hierboven

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Vin je het gek dat je een ban krijgt.

Opent ie een nieuw topic:
gathering.tweakers.net/showtopic/102152

• Floor-is

Floor-is

5.2

Mooi slotje van HBM :)

Bericht hierboven

Verwijderd

Op maandag 08 januari 2001 23:04 schreef Floris_Diemel het volgende:
Als je zo reageert, dan niet, dan laat ik je lekker staan op deze manier. Laat het een les voor je zijn, op deze manier ga je niet met mensen om. Niet met modjes en adjes, maar ook niet met gebruikers.

Je nieuwe user heeft dus bij deze ook een waarschuwing.
Goh wat kinderachtig zeg.....volgens mij ben je niet meer helemaal objectief Floris_Diemel?? en je hebt wel snel overlegd(volgens de policy)met andere Global Moderators

• Floor-is

Floor-is

5.2

Nogmaals: Ik heb het niet alleen besloten, daarbij was ik het ook niet die dit signaleerde. Als derde: Met zo'n reactie kan je niet verwachten dat ik nog heel positief zal reageren op hem of wel?

[MYC]CBS: Het openen van zo'n topic, dat heeft zin... <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/102155"target=_blank>deze dus</a>

Bericht hierboven

Verwijderd

ben ik met je eens maar je laat je toch niet zo snel op de kast jagen ofwel? je zie het, hij maakt weer een nieuwe user aan en hij gaat gewoon verder, misschien moeten we het op een andere manier proberen....bijvoorbeeld door hem nogmaals vriendelijk doch snel te verzoeken zij participatie op het forum aan te passen

• Floor-is

Floor-is

5.2

Het vriendelijk vragen werkt niet, dan zoek je een andere oplossing. Het is niet echt leuk enzo, maar het is blijkbaar de enige manier...

Bericht hierboven

Verwijderd

Kire_2 ben je daar?

volgens mij is hij gaan slapen

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Op maandag 08 januari 2001 23:04 schreef Floris_Diemel het volgende:
...op deze manier ga je niet met mensen om. Niet met modjes en adjes, maar ook niet met gebruikers.
Hmmz. :(

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Hmmz idd...Er zijn wel meer userz geweest met meer onzinnige repz en meer slotjes op 1 dag ofzo, geen reden tot ban vind ik hoor! En ik denk dat als je hem voor 1 dagje bant dat je hem dan wel kunt mailen ofzo, vind t ook behoorlijk triest dat je hem vanwege 1 emotiecon nog langer in de ban houdt.

:r:r:r

Ban je mij nu ook?!

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:56

Apache

amateur software devver

ban mij dan ook maar :(

:r:r:r

zucht, volgens mij moet iemand even een vrachtwagen stresspopjes leveren aan de tweakers crew.

If it ain't broken it doesn't have enough features

• Floor-is

Floor-is

5.2

Ik heb Kire een dag een ban gegeven, niks om je enorm druk over te maken. Mede omdat ik 3 threads heb verwijderd, kunnen jullie de reden niet zien. Hoeft ook niet, maar nu ga ik slapen... :z

truste

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.