Wij werken op school met het 3D pakket Unigraphics NX, ik heb hier versies 1, 2 en 3 van. Unigraphics kan 3D modellen naar verschillende formaten exporteren. VRML is er een van. Nu hebben wij een ontwerp gemaakt en willen wij dit graag oa. in een website presenteren. Het zou prachtig zijn als we ons 3D model zonder dat daar ongebruikelijke plugins voor nodig zijn bijvoorbeeld konden laten roteren in een standaard browser. Met bijvoorbeeld inzoom/uitzoom opties.
Een mogelijke oplossing zou dus een stukje software zijn wat een 3d model in de vorm van bijvoorbeeld VRML zou kunnen omzetten in een flash of shockwave toepassing.
Tot zover heb ik slechts de cortona vrml viewer kunnen vinden maar deze vereist een aparte plugin installatie, kan ik mijn docenten niet aandoen.
Weet iemand of en zoja hoe ik een 3d model in flash of schockwave zou kunnen importeren?
Een mogelijke oplossing zou dus een stukje software zijn wat een 3d model in de vorm van bijvoorbeeld VRML zou kunnen omzetten in een flash of shockwave toepassing.
Tot zover heb ik slechts de cortona vrml viewer kunnen vinden maar deze vereist een aparte plugin installatie, kan ik mijn docenten niet aandoen.
Weet iemand of en zoja hoe ik een 3d model in flash of schockwave zou kunnen importeren?