Counterstrike op 19 inch TFT

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Sjarelke
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-07 17:41
Hoi allemaal. Ik wil me een TFT kopen van 19 inch. Ik moet er fatsoenlijk CS op kunnen spelen. Is de Philips 190S een aanrader? Klik op de link voor specs.

http://www.paradigit.nl/pdf/10008210v.pdf

Voordeel van deze TFT is dat ie nu maar 379 kost. Ik wil hem morgenmiddag kopen. Verstandig ?

Heeft iemand deze monitor en wat vind ie ervan? Goede koop of juist tegenvaller?

Thxs, Sjarelke

[ Voor 12% gewijzigd door Sjarelke op 22-03-2005 21:34 ]

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:02
kijk hier eens rond!

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Specs zien er imho goed uit, en voor reviews kun je ook ff op Google zoeken.
eerste hit

Verwijderd

Ik heb dezelfde monitor, ik heb er wel eens counterstrike op gespeeld, gaat prima.
Snellere spellen als Quake3 of unreal tournament zijn er ook goed op te doen.

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Ik heb deze monitor 2 x in een dual-monitor opstelling. Hoewel ik geen CS speel, speel ik wel veel andere spellen en heb wat betreft ghosting nog nooit iets op kunnen merken. Moet daarbij wel vertellen dat je de reactiesnelheid van 10ms - 12ms niet echt haalt, maar dat merk je toch niet.

Voor die prijs zou ik het zeker doen.. (toen ik ze nog kocht waren ze 650 euro per stuk :( )

• Sjarelke
haha jah idd. De prijzen worden steeds lager. Volgens het journaal een paar weken terug kon je het beste nog iets langer w8en, omdat de prijzen nog lager gaan worden.

Maar ik kan dus niet zolang w8en :P

Wat voor een spellen speel je zoal?

De voet, die lijkt onhandig. Is dat ook echt zo, of is het gewoon goede monitor?

De ms speed haal je niet ? Waar kun je dit uit opmaken ?

[ Voor 9% gewijzigd door Sjarelke op 22-03-2005 21:48 ]

• Sjarelke
Verder is er ook geen DVI aansluiting. Dat was ik even vergeten te vermelden. Is dat erg, of merk je dat niet echt?

Alvast bedankt voor de hulp! ;)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

In Australie is laatst een rond voorwerp ter vergemakkelijken van het voortbewegen, met aanzienlijk minder wrijving dan bij slepen gepatenteerd - het wiel dus :+

Hier in NL hoeven wij die niet iedere dag opnieuw uit te vinden, lees reviews en kijk hier eens wat verder rond. Al je vragen zijn met minimale eigen inzet te beantwoorden...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.