Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Problemen met terug mailen op 'noreply@tweakers.net'

Pagina: 1
Acties:
  • 235 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:53

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Topicstarter
Ik loop tegen een klein probleem aan, ik heb wat aangeboden op "vraag en aanbod" krijg daar ook respons op en wil daar netjes op reageren. Doe dat ook netjes op 'noreply@tweakers.net' want dat moet
kunnen volgens de toegevoegde tekst. Echter alle mail komt weer terug als # mail delivery subsystem#
Dus wat doe ik fout. Graag advies,

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Wat is die "toegevoegde tekst" dan wel niet? "noreply" geeft namelijk best wel erg duidelijk aan dat je daar niet heen moet mailen? :o

• Montana

Montana

Topicstarter
Osiris schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 21:21:
Wat is die "toegevoegde tekst" dan wel niet? "noreply" geeft namelijk best wel erg duidelijk aan dat je daar niet heen moet mailen? :o
De afzender van deze e-mail is vanwege technische redenen 'noreply@tweakers.net'. Elk modern mailprogramma zal echter bij het versturen van een antwoord op dit mailtje de mail verzenden naar de 'echte' afzender.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
Laat me raden, dat is de copy van het mailtje dat je als reactie op een advertentie hebt verstuurd?
Lijkt me nogal wiedes dat je daar dan niet op kunt replyen aangezien het e-mailadres van de persoon van wie de advertentie is niet openbaar is :P

Indien het een reactie op jouw advertentie is dan klopt er idd iets niet :)

[edit]
zie ook: [rml][ V&A] Reply-to adres fout bij reaktie op aanbod[/rml]

[ Voor 13% gewijzigd door Crash op 22-03-2005 21:44 ]

• Montana

Montana

Topicstarter
Crash schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 21:43:
Laat me raden, dat is de copy van het mailtje dat je als reactie op een advertentie hebt verstuurd?
Lijkt me nogal wiedes dat je daar dan niet op kunt replyen aangezien het e-mailadres van de persoon van wie de advertentie is niet openbaar is :P

Indien het een reactie op jouw advertentie is dan klopt er idd iets niet :)

[edit]
zie ook: [rml][ V&A] Reply-to adres fout bij reaktie op aanbod[/rml]
Sorry op voorhand, maar even in mijn eigen woorden,

Ik stel een advertentie op, met mijn mailadres
Daarop komt een reactie met een bod ( met de o.a. de inhoud van wat ik hierboven schreef)
Ik wil daar op een response geven en mail dus terug en krijg dus terug dat de mail niet bezorgd kan worden.

Dus eigenlijk weet ik niet of deze goed aankomt
Klopt dit?

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Wanneer iemand op jouw advertentie ingaat en je mailt met een bod via de mail optie in de advertentie. Dan stuurt de mailserver van Tweakers.net een mail naar het mailadres in je profiel toe. Wanneer je deze mail beantwoord (reply) stuurt je mailprogramma de mail naar het adres van diegene die op je advertentie reageerd. Dus een mail naar "noreply@tweakers.net versturen heeft geen zin.

Bovenstaande heeft geen betrekking op de mails verstuurd wanneer de veilingsmode aanstaat.

• Montana

Montana

Topicstarter
Opgelost, fout ligt duidelijk bij mij, ( gewoon de mail beantwoorden en niet op de toegevoegde tekst reageren)

Pagina: 1