iBook G4 12" kraakt een beetje

Pagina: 1
Acties:

• semicolon
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik ben natuurlijk erg blij met mijn iBook, lekker klein en licht, makkelijk te gebruiken in de trein.
Maar sinds ik hem heb, merk ik dat hij aan de linkerkant van het Trackpad al kraakt als ik mijn pols erop laat rusten. Nou is dit natuurlijk niet superstorend, maar ik vraag me gewoon af of dit normaal is? Ik heb al gezocht maar niet echt veel interessants hierover gevonden.

De iBook is ongeveer 5 en een halve week oud, en kwam toen ik hem bestelde uit Venray, dus niet gelijk uit de fabriek.

Ik hoop dat iemand kan vertellen of hij/zij er ook last van heeft (of juist niet), of dat het een probleem is dat wel op te lossen is door hem eventueel terug te sturen naar Apple.. ?

Alvast bedankt voor eventuele antwoorden ;)

:D/-<

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

In Venray zit gewoon een verdeelpunt van UPS (geloof ik), dat zegt niet zoveel.

Het 'probleem' is dat er een beetje loze ruimte onder dat stukje zit, en er iets schuurt oid.
't Mooiste was als ze er een stukje vilt oid onder hadden geplakt, maar 't is niet schadelijk verder.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde probleem, Ik had het al na 2 weken ofzo.
Ik voel gewoon speling als ik mijn pols op de rechterkant vd trackpad leg, wel jammer..

Verwijderd

Pak voor de gein eens een willekeurige andere notebook, hier in huis (waar 3 PC-laptop's liggen) hoor ik alleen maar gekraak als die dingen opgepakt worden. Eentje hangt zelfs helemaal over als je hem in 1 hoek oppakt :D Het zal wel meevallen, jammer, maar toch...

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 12:18
t is een apple, dus je verwacht geen gekraak?
mijn acer kraakte al na een week, maar een apple hoort eigenlijk niet te kraken

[ Voor 48% gewijzigd door Murcielago op 24-03-2005 17:37 ]

PSN: djmurcielago

• semicolon
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Dat is ook de reden dat ik het vroeg, je verwacht het niet echt bij Apple. Je merkt inderdaad dat er wat ruimte onder leeg is wat waarschijnlijk de oorzaak is, mn Vaio heeft er iig geen last van.

Maarja, ik vroeg me gewoon af of andere mensen hier ook last van hebben, dan weet ik of ik me wel/niet zorgen moet maken ;)

:D/-<

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-02 11:27

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik heb het ook. En het is inderdaad wel een beetje storend.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Ik heb het hier een beetje, wat ik vervelender vind, is dat de rechter en linkerboven hoeken kraken (dus bij de boxjes)...

Naja, ding is verder prima :)

Verwijderd

Hier kraakt geen van bovengenoemde plekken op iBook 12", echter wel aan de onderkant van de aansluiting bij de hoofdunit aan het scherm, onder de ventilatiestrookjes zeg maar. Sinds ik daar toch nauwelijks met m'n handen kom als de iBook aanstaat maakt het me enkelt niets uit, de speling van de accu is dan wel weer wat minder ;)

Als je echt heel erg twijfelt of het de levensduur van je apple benadeeld zou ik gewoon even langs de dichtsbijzijnde apple center huppelen en vragen in hoeverre het een probleem kan vormen en of het verholpen kan worden :)

Verwijderd

Bij mij kraakt het daar ook, maar maar minimaal eigenlijk, ik heb me er iig nooit aan gestoord

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

hier viel het mee tot ik 'm twee keer liet kletteren, sindsdien is ze wat scheef en kaarkt het erg bij de trackpad links maar ach, ze werkt nog steeds prima!

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Pagina: 1