Toon posts:

Gezocht software voor rekeningen printen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek voor iemand software of een manier om via een keuzemenu items toe te voegen en op te tellen met eventele extra's als bezorging en administratiekosten en dit geheel op te tellen.
Dit moet samen met een adres uit een database of adresboek geprint worden.
Alle items en adressen moeten reeds van te voren opgeslagen zijn en makkelijk te bewerken zijn.
Dit geheel met adres en berekening moet als rekening naar de klant gestuurd worden.
Het gaat om zo'n 100 items en vele adressen.
Vraag: welke software of manier moet ik hebben om zoiets te realiseren.
Het mag ook in excel met een database koppeling o.i.d.
Wie o wie helpt mij op de juiste weg??

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Misschien kun je zelf zoiets in Excel maken. Koop even een goed boek en maak je een dag goed kwaad en dan heb je het voor elkaar.

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-08 08:53

Dentheman

Zie signature

* Dentheman mompelt iets met macro's

Zie ondertitel

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Probeer anders eens WinFakt: http://www.socs.be/ (wel commercieel, maar zie het bij redelijk veel bedrijfjes).

Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 96GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256

• wildow
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-11-2025
Ik ben zelf op zoek naar een soortgelijk iets, voornamelijk dat met die database.

Kan dit met macro's? Denman mompelde hierover. Iemand die mij een website met meer info of een goed boek kan adviseren?(wil er graag over leren!)

Het gaat mij niet om het uitprinten van facturen, maar wel hetzelfde idee, alleen dan zonder bedragen. Soort van pakbon zeg maar.

[ Voor 24% gewijzigd door wildow op 22-03-2005 20:59 ]

Netheid is voor de dommen........ een genie beheerst de chaos

• SenZatioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-02-2025

SenZatioN

Improvise...

* SenZatioN mijmert over boekhoudpakketjes...

My software never has bugs, it just develops random features...

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:01

Boss

+1 Overgewaardeerd

* Boss gooit zijn favo tooltje Access omhoog :)

serieus: als je daar een beetje mee aan de slag gaat kan je het net zo mooi / eenvoudig maken als je wilt. Heb nog wel een berg Access databases liggen die factuurtjes kunnen maken, maar da's van mn werk. Heel moeilijk is het in ieder geval niet, als je de basics van database ontwerpen even doorleest.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Verwijderd

Topicstarter
We gaan effe aan de slag met excel en acces e.a.zaken.
Iedereen bedankt voor de input, nu eerst leerstof kopen.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
* sanfranjake vindt dat je dat eigenlijk met een klein beetje meer moeite ook wel zelf had kunnen vinden. Door op boekhoudsoftware te zoeken en een beetje door de fora hier heen te zoeken had je eenvoudig een aantal mogelijke oplossingen kunnen vinden.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1