Toon posts:

Wie weet welke dit is??

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een tijdje geleden een usb bluetooth dongle gekocht bij de mediamarkt. Deze was toen in de aanbieding. Hij koste volgens mij 18 euro en zag er zo uit

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/t.tepoele/usb.jpg

Wie weet nog wat dit is. Ik moet namelijk een driver hebben en ik krijg hem niet meer aan de praat. Ik heb verder niets meer.

GRTZ Poelman

Verwijderd

staat daar nou "freecom"? ik kan het niet echt goed lezen zo (en resize hem even, niet iedereen heeft zin om dat ding naar de adresbalk te slepen).

verder zou je eens kunnen zoeken op de chipnummers. staat er geen fcc-id op?
stop hem anders eens in een XP bak, die installeert hem automatisch waarschijnlijk :P (ow tis bluetooth, ik ging ff uit van een gewone usb stick :o )

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2005 20:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
dat is het hem juist in een xp bak doet ie het niet en er staat geen freecom maar bluetooth. Verder dtaat er helemaal geen nummer niets op

Verwijderd

En het is een stuk makkelijker als je een foto maakt van de andere kant van het appraatje..
daar staan namelijk serie nummers :)

Enne. prop hem eens in je pc kijken wat ie doet :)

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

zoek even met everest de "vid" en de "pid" op

zoek dan op google naar die vid&pid . dan vind je vast wel iets

Iperf

Verwijderd

Mogen we ook weten wat voor bluetooth dongle het is, ik bedoel wat hij moet doen,
hij kan nl. wel voor een muis zijn, een netwerkadapter, voor een GSM?

Deze schijnt okober 2004 bij de mediamarkt (Utreg) te hebben gelegen. Lijk er niet echt op, misschien de achterkant?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2005 23:57 ]

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:46
Ze lijken hetzelfde te zijn als diegenen die ik 2 heb gekocht deze week. Maak eens wat betere foto's dan kan ik eens kijken. Ik kan ze helaas niet zomaar even opzoeken omdat ze op locatie in de servers geprikt zijn.

• Pompiedom
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-04 13:35

Pompiedom

Don't panic

We create our own reality

Verwijderd

Tsja, beetje nummers intikken moet je sowieso eerst proberen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.