Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] close&submit button of sneltoets in 'reply' venster

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:39

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Als je in een topic een post wil quoten als sluitmessage moet je eerst die quote klaarzetten dmv de quote knop en vervolgens deze post integraal kopiëren en plakken in de quickreply om te sluiten (of eerst sluiten en dan posten); in ieder geval altijd 2 stappen.

Is het mogelijk om de sneltoets voor close&submit in het 'reply' venster actief te maken (of van mijn part een close & submit button erbij)?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Is het dan niet het makkelijkst om de topic_admin ook onder insert_message te hangen? Dat lijkt me niet onlogisch om te doen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Quickreply ondersteunt inderdaad geen quotes, dat is namelijk het idee van quickreply: dat je er even vlug wat in ramt, en dat je dus niet uitgebreid gaat lopen quoten en dergelijke.

Er is altijd een alternatief te maken: zorg dat je alles met één enkele pagina kunt. Maar is dat ook handig? Ik denk het niet. Ik denk dat moderators in dit geval gewoon pech hebben, en gewoon maar 2 stappen moeten nemen. :)

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Cheatah: De gedachte lijkt me toch juist andersom? Als er gequote moet worden in een sluitmessage, moet eerst gequote worden en dan weer teruggegaan worden naar de quickreply omdat de functionaliteit in het reply venster niet beschikbaar is. Terwijl het idd een quickreply is, en je de functionaliteit ook zeker in het gewone reply venster zou verwachten :) .

DM!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:39

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Ik ben het wat betreft redenatie ook met JHS eens; dat is in zekere zin wel een beetje de omgekeerde wereld. En ja, ik quote best vaak in sluitmessages.
Het voorstel van topicadmin van Spider.007 vind ik eigenlijk nieteens zo'n slechte d:)b

Verwijderd

Korakal schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 20:35:

Het voorstel van topicadmin van Spider.007 vind ik eigenlijk nieteens zo'n slechte d:)b
Dat lijkt mij ook de mooiste oplossing. Ik dacht zelf trouwens dat dat ook al wel zo was. Maar goed, het is voor mij ook al weer even geleden, zeg maar ;)

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

(jarig!)
Ikke ben idd ook wel voor om daar ook de Topic Admin onder te hangen :) zou wel heel handig zijn :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Close & submit button ingebakken @ 1.9.4

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.