Topic gesloten venwege een vermeende cheat, wat een onzin

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solovine
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-02-2024
SUPERFAST PI, zelfde berekening als Super Pi alleen sneller

Ik vraag hier netjes of een paar mensen mijn aangepaste superpi even willen proberen, gewoon om te kijken of hij stabiel is en of hij idd sneller is zoals op mijn pc het geval is en dan wordt het topic opeens gesloten omdat het een cheat zou zijn.

Remy leer alsjeblieft een hexeditor gebruiken en kijk wat ik veranderd heb, wat nou cheat :r

Ik wilde eerst even een mail sturen naar Remy maar ik bedacht dat het beter zou zijn als de andere modjes hier ook hun oordeel over kunnen geven en eventueel het topic weer zouden kunnen openen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:48

SmartDoDo

Woeptiedoe

wat nou cheat :r
Met zo'n toon is het niet goed converseren ;)

Daarbij hoor je toch echt via de mail in te gaan op je slotje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 17:21

Nik

Ik denk dat het hetzelfde is als een nieuwe .exe voor 3D Mark in elkaar prollen, die er voor zorgt dat je een hogere score haalt.

Dat programma doet benchmarks, en wat jij nu doet is eigenlijk cheaten. Leuk dat het sneller kan, maar hebben we er wat aan met zijn allen? Nee...

Mijn duit in het zakje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Lees dan eerst Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! even. Het is uitdrukkelijk niet de bedoeling om hier om hulp te gaan roepen en een second opinion te vragen wanneer je topic gesloten is. ;)

Als je het niet met de beslissing van Remy eens bent, dan moet je dat gewoon even met hém op zien te lossen, of... als je dat niet ziet zitten, schiet even een van de andere moderators in DOC aan erover. :)
Remy is geen boeman, maar een redelijk mens. Een mens kán ook fouten maken. Of dat hier het geval is kan ik niet beoordelen, maar ik verzeker je dat, als je een punt hebt... Remy je gewoon gelijk zal geven. ;)

Hier moet je wezen dus: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/48848/FFFFFF/5C5850

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Ik wil hier zelf wel even op reageren :)
Remy leer alsjeblieft een hexeditor gebruiken en kijk wat ik veranderd heb, wat nou cheat :r
Je past een benchmarktool aan om een andere score te krijgen. De benchmarktool is daarmee niet meer betrouwbaar als zijnde benchmarktool, aangezien ieder ander figuur de onaangepaste versie gebruikt waarmee scores wèl eerlijk te vergelijken zijn. Dus wat nou cheat? Dat nou cheat.
proller schreef: Dat programma doet benchmarks, en wat jij nu doet is eigenlijk cheaten. Leuk dat het sneller kan, maar hebben we er wat aan met zijn allen? Nee...
Juistem.

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.