Canon Pixma iP4000 met/zonder cartridges?

Pagina: 1
Acties:

• chiel2002
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2021
Ik ben van plan een Canon Pixma iP4000 aan te schaffen bij Topvision (http://www.topvisionshop.de)De printer staat op de site voor 112 euro. Echter hier wordt ook een aanbieding gedaan voor de printer met cartridges en usb kabel voor 142 euro.
Is het nou zo dat als ik alleen de printer koop er geen cartridges bij zitten? van de usb kabel begrijp ik het wel, dat doen meerdere leveranciers.

• Orac
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:03

Orac

Ik mis je papa.

Zoals ik het begrijp is het een extra set patronen. Nog nooit van gehoord dat een printer zonder patro(o)n(en) wordt verkocht.

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 09:30
Meestal zijn de eerste patronen die je krijgt bij je printer niet helemaal vol. Maar canon is waarschijnlijk weeral eens de vreemde eend in de bijt, ze hebben ook goedkopere inkt, geen chips in de cartridge, je gooit je dure koppen niet steeds weg als de inkt op is,.... dus ze zullen wel vol zitten. Dus zoals voxx zegt, gewoon een extra setje zodat je meteen een eindje weg kan, en wat korting op je usbkabel.
Maar als je nog een USBkabel liggen hebt zou ik de printer alleen kopen, en apart nog cardridges bijkopen, dan kom je even duur uit.

[ Voor 15% gewijzigd door naftebakje op 22-03-2005 23:23 ]

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

• Baumans
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:18
Bij mijn Canon Pixma iP5000 zaten gewoon alle inktpatronen en deze waren ook allemaal 100 % gevuld!