[JAVA] Weekelijkse melding

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• Tweaqer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-03 08:06
Hey hey allemaal, ik ben met een kleine site voor wat vrienden bezig en nu vroeg ik mij af
of ik met javascript niet iets kon maken dat elke donderdag en een melding komt te
staan op het scherm: "BIERAVOND". En op maandag "FILMAVOND".
Ik ben niet zo thuis in java-script en ik heb wat online gezocht. Bijvoorbeeld bij
dynamicdrive.com maar daar hebben ze meer agenda functies. Verder heb ik nog wel
een ander scriptje gevonden maar dan moet je elke exacte datum ingeven bijvoorbeeld
25 maart 2004 en ik wil het gewoon elke maandag en elke donderdag laten verschijnen
en niet op gegeven data. Ik kwam er niet uit. 8)7
Kan iemand mij hiermee helpen? :-)
Thanks ^^

Angelgmr O-)

Verwijderd

Je wilt zeggen dat je er met een Date object en de beschikbare methoden niet uitkomt?

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-04 10:37
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 19:29:
Je wilt zeggen dat je er met een Date object en de beschikbare methoden niet uitkomt?
Jouw link verwijst naar een JavaScript object, TS heeft het over Java. Hoewel ik zelf ook denk dat het JavaScript moet zijn, dat zal in dit geval wat makkelijker gaan.

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-05 23:44

alienfruit

the alien you never expected

Ja, maar in de topic heeft hij het over JavaScript :) Volgens mij haald hij het door elkaar.

• Tweaqer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-03 08:06
Sorry fout van mij in topic, ik zal nog eens wat gaan stunten met die link.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:52

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Javascript hoort thuis in Webdesign & Graphics :) Echter, ook daar zullen ze een concreter probleem met eigen probeersel verwachten :) Ik verplaas hem dus niet, maar sluit hem :) Mocht je een probleem tegenkomen met jouw gemaakte Javascript, dan kan je daar een topic openen. Let wel op de daar geldende policy :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.