Uitzetten FastWrite P4P800-Deluxe (bios 1019)

Pagina: 1
Acties:

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-04 18:59
Hallo,

Ik heb af en toe dat mijn videokaart helemaal vast knalt tijdens een spel. Heb de pc opnieuw geinstalleerd, zelfs de bios van de moederbord met ASUS-update geflashed. Maar het gebeurt soms nog steeds. Nou heb ik gelezen dat dit kan worden veroorzaakt door fastwrite. Door middel van SISoftware Sandra kan ik zien dat fastwrite aan staat. Maar hoe zet ik die uit? Ik kan het werkelijk nergens in de bios terug vinden, heb ook al de forum afgezocht maar wordt daar ook niet veel wijzer van. Wie heeft voor mij de oplossing? Alvast bedankt!

-----
ASUS P4P800-Deluxe (bios 1019)
P4 3.0 Ghz HT
GainWard 2400 GS GLH (Nvidia 6800 GT)
1024 Ram
Tagan TG480-U01
-----
Voltages zijn goed en ook de temp blijft tijdens stress onder de 70 (videokaart)

[ Voor 8% gewijzigd door TomSmit82 op 22-03-2005 19:38 ]

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Kan ook softwarematig hoor. :) In het geval van Win XP: Eigenschappen Beeldscherm > Instellingen > Geavanceerd > ATI Driver tabblad: SmartGart.

Verder kan je ook kijken of je voeding (en dus voltages) goed is en of het eea niet te warm wordt tijdens een spel.

{signature}

• TomSmit82
Sorry had er ff bij moeten vermelden dat het om een Nvidia kaart gaat en heb pas een Tagan 480W er in propt die voltages lopen allemaal perfect

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Volgens mij heb ik het een tijdje terug met rivatuner uit gezet.

specs

• TomSmit82
Hey bedankt idd rivatuner gedownload en kon het daar mee uitzetten _/-\o_