een goede,
ik heb een ADSL-advanced verbinding van planet die de heerlijke snelheid van 8 Mbit zou moeten halen. dat doet deze bij mij niet ivm een verouderde freesco-server, die nu al 4 jaar in gebruik is.
tijd voor vernieuwing dus, maar ik ben niet zo thuis in de router-business.
ik heb mij laten vertellen dat de goedkoopste routers zorgen voor het te snel vollopen van de buffer en dus time-outs kunnen veroorzaken. nou wil ik wel een duurdere, maar aan wat voor iets moet ik denken?
kleine situatie-schets:
netwerk van 14 computers, HUB staat er reeds (16 ports, 100 Mbit).
ik ben op zoek naar een 4-port router voor een 8 Mbit-lijn (niet draadloos, de bekabeling ligt er al).
ik wil rond de 100 euro uitgeven.
tips en suggesties zijn welkom
ik heb een ADSL-advanced verbinding van planet die de heerlijke snelheid van 8 Mbit zou moeten halen. dat doet deze bij mij niet ivm een verouderde freesco-server, die nu al 4 jaar in gebruik is.
tijd voor vernieuwing dus, maar ik ben niet zo thuis in de router-business.
ik heb mij laten vertellen dat de goedkoopste routers zorgen voor het te snel vollopen van de buffer en dus time-outs kunnen veroorzaken. nou wil ik wel een duurdere, maar aan wat voor iets moet ik denken?
kleine situatie-schets:
netwerk van 14 computers, HUB staat er reeds (16 ports, 100 Mbit).
ik ben op zoek naar een 4-port router voor een 8 Mbit-lijn (niet draadloos, de bekabeling ligt er al).
ik wil rond de 100 euro uitgeven.
tips en suggesties zijn welkom
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2005 18:20 ]